Friday , December 15 2017

हर कोई प्रवेज़ की सलाहियतों का मोतरिफ़: राजपूत

चेन्नाई 16 फरव‌री : कल यहां ऑस्ट्रेलियाई क्रिकेट टीम के ख़िलाफ़ शुरू होने वाले तीन‌ रोज़ा वार्म अप मुक़ाबले को इंडिया ए टीम के कोच लाला चंद राजपूत ने चंद अहम खिलाड़ियों के लिए उसे एक बेहतरीन मौक़ा क़रार दिया है। राजपूत ने कश्मीरी स्पिनर प्रवेज़ रसूल का हवाला देते हुए कहा कि यहां ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ बोर्ड प्रसीडेंट अलेवन की नुमाइंदगी करते हुए प्रवेज़ रसूल ने इंतिहाई शानदार बौलिंग का मुज़ाहरा किया है

जिस के बाद हर कोई इस बासलाहियत स्पिनर की सलाहियतों का तज़किरा कररहा है और जिसे देखा जाये वो प्रवेज़ की सलाहीयतों का मोतरिफ़ दिखाई दे रहा है। उन्होंने मज़ीद कहा कि हर खिलाड़ी दौरा कनुंदा टीम के ख़िलाफ़ बेहतर मुज़ाहरा की कोशिश करता है क्योंकि खिलाड़ियों को एक बैन-उल-अक़वामी ताक़तवर टीम के ख़िलाफ़ अपनी सलाहियतों को मनवाने का मौक़ा मिलता है।

राजपूत ने इस उमीद का इज़हार भी किया कि इंडिया ए टीम के बैटस्मेन ऑस्ट्रेलियाई मयारी बोलरों जैसे पीटरसीडल, मचल असटारक और जेम्स पैटिंसन के ख़िलाफ़ मिलने वाले मौक़ा का भरपूर फ़ायदा उठाऐंगे और इस सुनहरी मौक़ा के ख़िलाफ़ अपनी सलाहियतों को मनवाऐंगे।

राजपूत ने कहा कि वो समझते हैं कि अपने बैन-उल-अक़वामी करिय‌र में शानदार मुज़ाहिरे करने वाले बोलरों के ख़िलाफ़ हर इस बैटस्मेन के लिए ये बेहतरीन मौक़ा है जो अपने करिय‌र का आग़ाज़ करना चाहते हैं या फिर हिन्दुस्तानी टीम में वापसी के ख्वाहिश‌ हैं।

TOPPOPULARRECENT