Wednesday , December 13 2017

हर ज़िला में वक़्फ़ अराज़ी पर अक़लियती बहबूद के दफ़ातिर की तामेरका फ़ैसला

तेलंगाना हुकूमत ने हर ज़िला में वक़्फ़ अराज़ी पर अक़लियती बहबूद के दफ़ातिर की तामीर का फ़ैसला किया है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने अक़लियती बहबूद के आला ओहदेदारों के साथ जायज़ा मीटिंग में ये फ़ैसला किया। डिप्टी चीफ़ मिनि

तेलंगाना हुकूमत ने हर ज़िला में वक़्फ़ अराज़ी पर अक़लियती बहबूद के दफ़ातिर की तामीर का फ़ैसला किया है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने अक़लियती बहबूद के आला ओहदेदारों के साथ जायज़ा मीटिंग में ये फ़ैसला किया। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने हिदायत दी कि हर ज़िला के माइनॉरिटी वेलफेयर ऑफीसर मुताल्लिक़ा वक़्फ़ इंस्पेक्टर के साथ ज़िला हेडक्वार्टर के किसी मौज़ूं मुक़ाम पर वक़्फ़ अराज़ी की निशानदेही करें जिस पर हुकूमत अपने ख़र्च से इमारत तामीर करेगी।

इस इमारत में तमाम अक़लियती बहबूद दफ़ातिर मौजूद होंगे। हर ज़िला में अक़लियती बहबूद के दफ़ातिर को एक छत तले लाने ये फ़ैसला किया गया है। ओहदेदारों को हिदायत दी गई कि वो वक़्फ़ अराज़ी के बारे में अप्रैल के पहले हफ़्ते तक रिपोर्ट पेश करदें। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि अज़ला में अक़लियती बहबूद से मुताल्लिक़ दफ़ातिर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में वाक़्ये होने के सबब अवाम को दुशवारीयों का सामना है। एक इमारत में तमाम दफ़ातिर की मौजूदगी से सहूलत होगी।उन्होंने बताया कि हर ज़िले का अक़लियती बहबूद ओहदेदार मुताल्लिक़ा ज़िले का हैड आफ़ डिपार्टमेंट होगा। इस इमारत में महिकमा अक़लियती बहबूद के अलावा वक़्फ़ बोर्ड, अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन, उर्दू एकेडेमी हज कमेटी दफ़ातिर होंगे। इसी इमारत में अक़लियती तलबा के लिए मुख़्तलिफ़ कोचिंग का एहतेमाम किया जाएगा।मीटिंग में स्पेशल सेक्रेटरी सय्यद उम्र जलील, डायरेक्टर अक़लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर, मैन्नेजिंग डायरेक्टर अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन प्रोफेसर एसए शकूर-ओ-दुसरें ने शिरकत की। स्पेशल सेक्रेटरी ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर को शादी मुबारक और बैंकों के क़र्ज़ से मरबूत सब्सीडी से मुताल्लिक़ स्कीम की पेशरफ़त से वाक़िफ़ किराया। महमूद अली ने हिदायत दी के शादी मुबारक स्कीम के निशाने की तकमील पर तवज्जा दी जाये।

TOPPOPULARRECENT