Wednesday , December 13 2017

हर पुलिस स्टेशन में ख़ातून कांस्टेबल का तक़र्रुर

हैदराबाद 10 नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : रियासत के तमाम पुलिस स्टेशनस में कम अज़ कम एक ख़ातून कांस्टेबल की ताय्युनाती अमल में लाई जाएगी या एक ख़ातून होमगार्ड की अनक़रीब तक़र्रुरी अमल में लाई जाएगी ताकि ख़वातीन की पुलिस स्टेशन में शिकायात के

हैदराबाद 10 नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : रियासत के तमाम पुलिस स्टेशनस में कम अज़ कम एक ख़ातून कांस्टेबल की ताय्युनाती अमल में लाई जाएगी या एक ख़ातून होमगार्ड की अनक़रीब तक़र्रुरी अमल में लाई जाएगी ताकि ख़वातीन की पुलिस स्टेशन में शिकायात के इंदिराज में आसानी पैदा हो सके और वो जब पुलिस स्टेशन जाएं तो उन की शिकायात दर्ज करने में किसी तरह की मुश्किलात का सामना ना करना पड़े ।

रियास्ती पुलिस इस सिलसिले में इक़दामात कररही है और मौजूदा वक़्त में पुलिस कांस्टेबलस की तक़र्रुरी का मरहला मुकम्मल होने के बाद आने वाली ख़ातून पुलिस कांस्टेबलस को मुतवक़्क़े तौर पर इस काम पर लगाया जा सकता है ।

इस बात का ऐलान गुज़श्ता रोज़ डायरैक्टर जनरल आफ़ पुलिस वे दिनेश रेड्डी ने वीमन डीवलपमनट ऐंड चाइल्ड वीलफ़ीर वज़ीर वे सुनीता लक्ष्मी रेड्डी की हिदायात पर किया ।

उन्हों ने इस बात का ऐलान यहां एक वर्कशॉप बउनवान रेस्क्यू ऐंड रीहबलीटीशन आफ़ वीमन ऐंड चिल्डर्न ऐंड डसटीटोट पर्सन्स के इनइक़ाद के मौक़ा पर किया गया । उन्हों ने कहा कि क्राईम अनोसटी गैशन डिपार्टमैंट में ख़वातीन-ओ-बच्चों के लिए दो मॉनीट्रिंग सेल्स क़ायम किए जाऐंगे ।

दिनेश रेड्डी ने बताया कि पुलिस ख़वातीन के ख़िलाफ़ ज़्यादतियों ख़ासकर ख़वातीन पर तेज़ाब फेंकने , उन के साथ जिन्सी ज़्यादती करने और खासतौर पर नाबालिग़ लड़कीयों के साथ जिन्सी इस्तिहसाल के मुआमलात पर कंट्रोल करने के लिए भी बड़े पैमाने पर इक़दामात किए जा रहे हैं । इसी सिलसिले में हुकूमत रियासत के हर एक पुलिस स्टेशन में एक एक ख़ातून पुलिस कांस्टेबल को ताय्युनात करते हुए ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ की हर मुम्किन कोशिश कर रही है ।

इस तरह के मुआमलात के तईं हुकूमत बहुत संजीदा है और इस सिलसिले में रियास्ती हुकूमत इस तरह के मुआमलात की शिकायात दर्ज करने के लिए अलहदा दो सेल क़ायम करने का अहम मक़सद ख़वातीन में उन के हुक़ूक़ और तहफ़्फ़ुज़ के तईं बेदारी लाते हुए उन्हें क़ानून से मुताल्लिक़ मश्वरा और सहूलयात फ़राहम करना है ।

TOPPOPULARRECENT