Friday , December 15 2017

हलक़ा गोशा महल में वाटर बोर्ड के तामीराती काम जारी

हैदराबाद 22दिसंबर ( प्रेस नोट ) हैदराबाद वाटर स्पलाई एंड सीवरेज बोर्ड ने गुज़श्ता एक हफ़्ता के दौरान हलक़ा असम्बली गोशा महल में जुमला छः करोड़ रुपय के तर कियाती काम की मंज़ूरी दी है । रियासती वज़ीर मार्केटिंग-ओ-वीर हाउज़िंग श्री

हैदराबाद 22दिसंबर ( प्रेस नोट ) हैदराबाद वाटर स्पलाई एंड सीवरेज बोर्ड ने गुज़श्ता एक हफ़्ता के दौरान हलक़ा असम्बली गोशा महल में जुमला छः करोड़ रुपय के तर कियाती काम की मंज़ूरी दी है । रियासती वज़ीर मार्केटिंग-ओ-वीर हाउज़िंग श्री एम मुकेश गौड़ ने आज अपने कैंप ऑफ़िस में इन कामों के आग़ाज़ और उन की तकमील में पेशरफ़्तका जायज़ा लिया ।

इस हलक़ा के तमाम आठ डे वीज़नों में बिलदिया अज़ीम तर हैदराबाद ने भी लग भग छः करोड़ रूपयों के काम की मंज़ूरी दी है । जिस के मुताबिक़ साउथ ज़ोन के बेगम बाज़ार डे वीज़न में 1.4 करोड़ रुपय , गोशा महल डे वीज़न में 0.5 करोड़ रुपय , धूल पेट डे वीज़न में 30 लाख रुपय , के काम मंज़ूर हुए हैं जब कि सैंटर्ल ज़ोन के गुण फाउंड्री डे वीज़न में 0.9 करोड़ रुपय , जाम बाग़ डे वीज़न में 0.6 करोड़ रुपय , सुलतान बाज़ार डे वीज़न में एक करोड़ रुपय , मंगल हॉट डे वीज़न में 0.7 करोड़ रुपय और दत्ता तुरीय नगर डवीज़न में 0.5 करोड़ रुपय के कामों की मंज़ूरी हुई है ।

श्री मुकेश गौड़ ने बताया कि इन कामों में बेटी रोड और समनट रोड बिछाने के काम , नालों और सीवरेज लाईनों की तामीर-ओ-मुरम्मत , सरबराही आब की उसके मैं , क़ब्रिस्तानों की हिसारबंदी , पार्कस और स्टरीट लाइट्स के काम शामिल हैं ।

उन्हों ने बताया कि वो अपने हलक़ा के लिए मज़ीद 12 करोड़ रुपय के कामों की मंज़ूरी की कोशिश कररहे हैं जिस के तहत हलक़ामें कम्यूनिटी हाल , पार्कस वगैरह की तामीर की जाएगी । इस प्रोग्राम में कारपोरेटरज़ मसरज़ एम मधोगोड़ , शंकर यादव , राम चन्द्र राजू , अनील सिंह डे वीज़न इंचार्ज सी के मूर्त , आनंद सिंह , आला पुरुषोत्तम , ताराबाई और दूसरों ने शिरकत की ।।

TOPPOPULARRECENT