Saturday , November 18 2017
Home / Hyderabad News / हलक़ा लोक सभा सिकंदराबाद से मोक़ब्ला करने मुकेश गोड़ का ऐलान

हलक़ा लोक सभा सिकंदराबाद से मोक़ब्ला करने मुकेश गोड़ का ऐलान

 

 

वज़ीर मार्किटिंग मिस्टर ऐम मुकेश गोड़ ने 2014 के इंतेख़ाबात में हलक़ा लोक सभा सिकंदराबाद से मोक़ब्ला का ऐलान करते हुए सियासी हलक़ों में सनसनी पैदा करदी है और साथ ही अपनी तरफ़ से कांग्रेस रुक्न पार्लीमैंट अनजन कुमार यादव को असेंबली हलक़ा मुशीराबाद से मोक़ब्ला करने का मश्वरा दिया हैदराबादसिकंदराबाद के बेशतर असेंबली हलक़ों पर कांग्रेस का क़बज़ा है। कांग्रेस अरकान असेंबली, वुज़रा और अरकानपार्लीमैंट में राबिता का फ़ुक़दान है।

कई मौक़ों पर कांग्रेस के अवामी नुमाइंदे प्रोटोकोल के मसला पर एक दूसरे से उलझ पड़े। असेंबली हलक़ा गोशा महल के रुक्न वज़ीर मार्किटिंग मिस्टर ऐम मुकेश ने आम इंतेख़ाबात से दो साल कब्ल सिकंदराबाद हलक़ा लोक सभा से मोक़ब्ला का ऐलान करते हुए कांग्रेस हलक़ों बिलख़सूस सिकंदराबाद लोक सभा की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस एम पी अनजन कुमार यादव को हैरत ज़दा करदिया। रियास्ती वज़ीर के इस ऐलान पर अनजन कुमार यादव और उन के हामीयों में नाराज़गी पाई जा रही है।

आज मीडीया से बातचीत करते हुए मिस्टर मुकेश ने कहा कि वो असेंबली के लिए कई बार मुंतख़ब हो चुके हैं, वज़ीर की हैसियत से ख़िदमात अंजाम दे चुके हैं, अब 2014 इंतेख़ाबात में सिकंदराबाद से बहैसीयत कांग्रेस उम्मीदवार मोक़ब्ला करना चाहते हैं। जब उन्हें बताया गया कि सिकंदराबाद हलक़ा की नुमाइंदगी मिस्टर अनजन कुमार यादव करते हैं तो उन्हों ने बताया कि बी जे पी क़ाइद मिस्टर बंडारो दत्ता तरीय ने सिकंदराबाद लोक सभा हलक़ा की नुमाइंदगी दस साल करचुके हैं।

मिस्टर अनजन कुमार यादव की नुमाइंदगी के भी दस साल मुकम्मल हो रहे हैं, लिहाज़ा आइन्दा इस हलक़ा से वो मोक़ब्ला करेंगे, जबकि मौजूदा रुक्न मिस्टर अनजन कुमार यादव असेंबली हलक़ा मुशीर आबाद से मोक़ब्ला करेंगे। वज़ीर ने कहा कि गोशा महल असेंबली हलक़ा से उन के फ़र्ज़ंदयूथ कांग्रेस क़ाइद मिस्टर विक्रम मोक़ब्ला करेंगे।

वो किसी भी हालत में हलक़ा गोशा महल से अपने ख़ानदानी क़बज़ा को छोड़ना नहीं चाहते। अपनी बात में वज़न पैदा करने के लिए उन्हों ने इस्तिदलाल पेश किया है कि अगर अनजन कुमार यादव तीसरी मर्तबा सिकंदराबाद से मोक़ब्ला करते हैं तो मजलिस भी अपना उम्मीदवार खड़ा करेगी और अगर वो मोक़ब्ला करते हैं तो मजलिस मोक़ब्ला नहीं करेगी।

 

TOPPOPULARRECENT