Thursday , December 14 2017

हलफ़ बर्दारी तक़रीब से एन सी पी-कांग्रेस के पाप धुल जाऐंगे :शिवसेना

महाराष्ट्र के चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से देवेंद्र फडणवीस की तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत ना करने के फ़ैसले का लिहाज़ किए बगै़र शिवसेना ने आज निशानदेही की कि बी जे पी ने इस मौक़े पर एक शानदार तक़रीब का एहतेमाम किया है जिस से साबिक़ा ह

महाराष्ट्र के चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से देवेंद्र फडणवीस की तक़रीब हलफ़ बर्दारी में शिरकत ना करने के फ़ैसले का लिहाज़ किए बगै़र शिवसेना ने आज निशानदेही की कि बी जे पी ने इस मौक़े पर एक शानदार तक़रीब का एहतेमाम किया है जिस से साबिक़ा हुकूमत के तमाम पाप धुल जाऐंगे।

कांग्रेस और एन सी पी ने अपने पंद्रह साला दौर‍-ए‍-इक़्तेदार‌ में महाराष्ट्र को लूट लिया। अवाम के हज़ारों करोड़ रुपये ज़ाए किए। अगर तक़रीब हलफ़ बर्दारी पर भारी रक़म ख़र्च करने की बात की जा रही है तो ये इंतेहाई मज़ाहिया बात है। पार्टी के तर्जुमान सामना के ईदारिया में शिवसेना ने कहा कि शरद पवार की एन सी पी जो बी जे पी को बाहर से ताईद फ़राहम कररही है कल इस पर तन्क़ीद करते हुए कहा है कि फडणवीस की तक़रीर हलफ़ बर्दारी को शानदार पैमाने पर मनाने केलिए भारी रक़म ख़र्च की जा रही है।

क़ब्लअज़ीं कांग्रेस ने बी जे पी पर तक़रीर हलफ़ बर्दारी के वक़ार के साथ समझौता करने का इल्ज़ाम आइद किया था और कहा था कि इस ने तक़रीब हलफ़ बर्दारी को एक मैले में तबदील कर दिया है। इस मौक़े की संजीदगी और वक़ार मिट्टी में मिल चुका है। ताहम शिवसेना ने कहा कि तक़रीब हलफ़ बर्दारी से साबिक़ हुकूमत के पाप धुल जाऐंगे। कांग्रेस के बमूजब नए चीफ़ मिनिस्टर को इस बात को यक़ीनी बनाना चाहिए कि हुकूमत का साढे़ तीन लाख करोड़ रुपये का क़र्ज़ पहले अदा किया जाये।

TOPPOPULARRECENT