Sunday , July 22 2018

हसन रुहानी का फ़्रांस दौरा, अहम इक़्तेसादी पेशरफ़्त मुतवक़्क़े

ईरानी सदर हसन रुहानी यूरोपीय रियासत इटली में कई बिलीयन डॉलर मालियत के दर्जनों मुआहिदों को हतमी शक्ल देने के बाद बरोज़ बुध फ़्रांस रवाना हुए, जहां वो मज़ीद कारोबारी मुआहिदों पर दस्तख़त करेंगे।

इमकान ज़ाहिर किया जा रहा है कि हसन रुहानी अपने फ़्रांस के दौरे में ईरानी मुसाफ़िर बर्दार तैयारों की पुरानी होती हुई फ्लैट में बेहतरी के लिए एयर बस के 114 तैयारों की ख़रीदारी से मुताल्लिक़ एक अहम मुआहिदे को हतमी शक्ल देंगे।

इस के इलावा मोटर गाड़ियां बनाने वाली फ़्रांसीसी कंपनीयों पीजो और रेनाल्ट के साथ भी डील्स मुतवक़्क़े हैं। ईरान के मुतनाज़ा जौहरी प्रोग्राम के तनाज़ुर में आइद कर्दा मग़रिबी पाबंदीयों के हालिया ख़ातमे के बाद इन दिनों तेहरान हुकूमत बैनुल अक़वामी सतह पर दोबारा अपना मुक़ाम बनाने की कोशिशों में है।

यही वजह है कि ईरानी सदर मुताद्दिद वुज़रा, आला अहलकारों और कारोबारी अफ़राद के तक़रीबन एक सौ अरकान पर मुश्तमिल एक मज़बूत वफ़्द के हमराह यूरोपीय रियास्तों का दौरा कर रहे हैं।

इत्तिलाआत हैं कि ईरानी सदर रुहानी बुध सत्ताईस जनवरी की सहि पहर तक फ़्रांसीसी दारुल हुकूमत पैरिस पहुँचें। उनकी अपने फ़्रांसीसी हम मन्सब फ्रांस्वा ओलांद के साथ मुलाक़ात जुमेरात के दिन तय है।

TOPPOPULARRECENT