हस्सास मुक़ामात पर केमेरों की दुरूस्तगी-ओ-रोशनी का इंतिज़ाम

हस्सास मुक़ामात पर केमेरों की दुरूस्तगी-ओ-रोशनी का इंतिज़ाम
शहर के हस्सास इलाक़ा सईदाबाद में फ़िर्का वाराना तशद्दुद के वाक़ियात की इत्तिलाआत के साथ ही पुलिस शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर चौकसी इख़तियार करते हुए शहर की शाहराहों और मर्कज़ी मुक़ामात पर नसब किए गए केमेरों की दरूस्तगी में मसरूफ़ हो

शहर के हस्सास इलाक़ा सईदाबाद में फ़िर्का वाराना तशद्दुद के वाक़ियात की इत्तिलाआत के साथ ही पुलिस शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर चौकसी इख़तियार करते हुए शहर की शाहराहों और मर्कज़ी मुक़ामात पर नसब किए गए केमेरों की दरूस्तगी में मसरूफ़ होगई।

फ़िर्कावाराना तशद्दुद के वाक़ियात की इत्तिलाआत के साथ ही पुलिस की जानिब से टेकनीकी अमले के हमराह केमेरों की दरूस्तगी को देखते हुए इस बात का अंदाज़ा हुआ कि पुलिस वाक़ियात की नौईयत पर किसी भी तरह का जोखिम लेने के मूड में नहीं है।

फ़िर्कावाराना शर अंगेज़ी में मुलव्वस अफ़राद की निशानदेही के लिए चंद बरस क़ब्ल शहर के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर लगाए गए केमेरों को फ़ौरी तौर पर कारकरद बनाने के लिए पुलिस की कई टीमें टेक्नीकी अमले के हमराह सरगर्म देखी गईं। इलावा अज़ीं फ़िर्कावाराना तौर पर हस्सास नौईयत वाले इलाक़ों में पुलिस ने इज़ाफ़ी रोशनी का इंतिज़ाम भी करवाते हुए किसी भी तरह के हालात पर क़ाबू पाने की मुकम्मल तैयारीयों का दोपहर से ही आग़ाज़ कर दिया।

शहर के हस्सास इलाक़ों बिलख़सूस अक्सरीयती-ओ-अक़ल्लीयती आबादी वाली सड़कों के दरमयान ख़ारदार तार नसब करते हुए रुकावटें खड़ी करदी गईं। पुलिस के केमेरों की दरूस्तगी और इज़ाफ़ी रोशनी के इंतिज़ाम से ऐसा महसूस होता है कि पुलिस हालात से फ़ौरी तौर पर निमटने के लिए हर तरह से तैयार रहना चाहती है और पुलिस को इस बात का भी ख़दशा है कि आज पेश आए वाक़ियात के रद्द-ए-अमल में भी नाख़ुशगवार वाक़ियात रौनुमा हो सकते हैं जिस के जिस के तदारुक के लिए एहतियाती इक़दामात ज़रूरी हैं।

Top Stories