Saturday , December 16 2017

हाईकोर्ट की तक़सीम में ताख़ीर, मर्कज़ और तेलंगाना के बीच कशीदगी में इज़ाफे

हैदराबाद 29 जून: हैदराबाद हाईकोर्ट ने तहत की अदालतों के मज़ीद 9 जजों को आज तादीबी कार्रवाई की बुनियाद पर मुअत्तल कर दिया। इस दौरान आंध्र प्रदेश और तेलंगाना के बीच जजों की उबूरी तख़सीस के ख़िलाफ़ जारी तेलंगाना अदालती आफ़िसरान के एजीटेशन ने मज़ीद शिद्दत इख़तियार करली जब उस के 200 से ज़ाइद अदालती आफ़िसरान ने इजतेमाई रुख़स्त ले लिया।

तेलंगाना जजस एसोसीएशन ने चहारशंबे को हाईकोर्ट बंद मनाने का एलान किया है। इस एजीटेशन के सबब मर्कज़ और हुकूमत तेलंगाना के बीच जारी तनाज़ा भी शिद्दत इख़तियार कर गया है। हुक्मराँ टीआरएस ने मर्कज़ पर इल्ज़ाम आइद किया है कि 2014 के ग़ैर मुनक़सिम आंध्र प्रदेश की तक़सीम के बाद रियासत तेलंगाना के क़ियाम के बावजूद इस (मर्कज़) ने हाईकोर्ट की तक़सीम नहीं की है। हाईकोर्ट की तरफ से मज़ीद (9) जजों की मुअत्तली के ख़िलाफ़ एहतेजाज करते हुए तेलंगाना के 200 से ज़ाइद अदालती आफ़िसरान ने रियासत भर में आज से 15 दिन तक इजतेमाई रुख़स्त पर चले जाने का एलान किया है।

हाईकोर्ट ने पिछ्ले रोज़ दो जजों को बरतरफ़ कर दिया था जिन्होंने इतवार को 100 अदालती आफ़िसरान के चलो राज भवन जलूस की क़ियादत की थी। इस जलूस में शामिल अदालती आफ़िसरान ने तेलंगाना जजस एसोसीएशन के बयानर तले राज भवन पहूंच कर गवर्नर को अपने मुतालिबात पर मुश्तमिल एक याददाश्त पेश किया था।

TOPPOPULARRECENT