Saturday , November 18 2017
Home / AP/Telangana / हाईकोर्ट हाल से क़ीमती बुक्स का सारका वकील गिरफ़्तार

हाईकोर्ट हाल से क़ीमती बुक्स का सारका वकील गिरफ़्तार

हैदराबाद 22 मार्च: हैदराबाद हाइकोर्ट के मुख़्तलिफ़ कोर्ट हॉल्स से क़ानूनी किताबें और दुसरे मवाद के सरक़ा में शामिल् एक वकील को चारमीनार पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया। 39 साला जी गंगा वीनू गोपाला कृष्णा साकिन न्यू संतोषनगर कॉलोनी जिसका ताल्लुक़ आंध्र प्रदेश के ज़िला मशरिक़ी गोदावरी से है और वो पिछ्ले चंद साल से हाइकोर्ट के मुख़्तलिफ़ अदालतों के अहाते से क़ीमती क़ानूनी किताबों का सरक़ा कर रहा था।

डिप्टी कमिशनर पुलिस वी सत्यनाराय‌ना ने बताया कि 17 मार्च को हाइकोर्ट के अटेंडर एस संजीवया ने हाइकोर्ट की सिक्योरिटी के लिए मुतय्यन तेलंगाना स्पेशल पुलिस फ़ोर्स के सब इंस्पेक्टर जी सत्य को ये वाक़िफ़ करवाया कि कोर्ट हाल नंबर 13 से AIR मीनोल किताबें और दुसरे केस फाइल्स ग़ायब हैं। पुलिस ने फ़ौरी अहाता हाइकोर्ट के मुख़्तलिफ़ सीसीटीवी कैमरों का तजज़िया किया जिसमें सफ़ैद शर्ट में एक शख़्स किताबों का सरक़ा करता हुआ देखा गया। हाइकोर्ट के रजिस्ट्रार जनरल और दुसरे जजस ने अहाता हाइकोर्ट में सरक़ा की वारदात को संजीदगी से लेते हुए मुताल्लिक़ा पुलिस को इस सिलसिले में सख़्त कार्रवाई के लिए हिदायत दी।

तफ़तीश के दौरान गिरफ़्तार एडवोकेट ने बताया कि उसने पिछ्ले एक साल में हाइकोर्ट के कोर्ट हाल नंबर 4 , 5 , 6 , 13 , 17 , 18 , 19 , 21 , 33 और 37 से क़ीमती किताबों का सरक़ा किया था। चारमीनार पुलिस ने वकील के मकान पर धावा करते हुए मस्रूक़ा किताबें ज़बत करते हुए उसे जेल मुंतक़िल कर दिया।

TOPPOPULARRECENT