Thursday , December 14 2017

हाउज़िंग असकीमात मैं ग़लतीयों को सुधारने के इक़दामात

हैदराबाद । ०२ सितम्बर‌: : ( आई एन एन ) : रियास्ती वज़ीर हाउज़िंग उत्तम कुमार रेड्डी ने कहा कि इमकना जात असकीमात में पेश आने वाली तमाम ग़लतीयों को सुधार लिया जाएगा । यहां सकरीटरीट में मीडीया नुमाइंदों से बात करते हुए उन्हों ने कहा कि इ

हैदराबाद । ०२ सितम्बर‌: : ( आई एन एन ) : रियास्ती वज़ीर हाउज़िंग उत्तम कुमार रेड्डी ने कहा कि इमकना जात असकीमात में पेश आने वाली तमाम ग़लतीयों को सुधार लिया जाएगा । यहां सकरीटरीट में मीडीया नुमाइंदों से बात करते हुए उन्हों ने कहा कि इसज़िमन में ज़िला कुलैक्टरस को मुकम्मल इख़्तयारात दीए गए हैं ।

उन्हों ने कहा कि ग़लतीयों के अज़ाला के लिए इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान को ज़रूरी नहीं है कि वो रियासत के सदर मुक़ाम का रुख करें । जब कि इन को ज़िलई सतह पर हल करलिया जा सकता है । उन्हों ने बताया कि क़वाइद में तबदीली लाते हुए महिकमा ने सतह ग़ुर्बत से नीचे ज़िंदगी गुज़ारने वालों के मकानात की मद को 215 मुरब्बा फ़ीट से बढ़ा कर 500 मुरब्बा फ़ीट किया है ।

उन्हों ने कहा कि इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान अपने बक़ायाजात की अदायगी के लिए बैंक में खाता खोल सकते हैं । उन्हों ने मज़ीद कहा कि हुकूमत इस तजवीज़ पर ग़ौर कर रही है कि मुतवस्सित तबक़ा के लिए फ़ला टस की क़ीमतों में कमी की जाय ।

उन्हों ने कहा कि इस्तिफ़ादा कुनुन्दगान की फ़हरिस्त तैय्यार करली गई है । और ये अवाम के लिए वेबसाइट housing.gov.in पर दस्तयाब है । उन्हों ने कहा कि हाउज़िंग कारपोरेशन असकीमात मैं शफ़्फ़ाफ़ियत लाने के लिए तमाम तर इक़दामात को बरुए कार ला रही है ।।

TOPPOPULARRECENT