Monday , December 18 2017

हाउजिंग स्क़ाम में जैन के मुलव्वस होने से ला इल्म हूँ : उद्धव ठाकरे

महाराष्ट्रा के साबिक़ वज़ीर और जलगाँव एम एल ए सुरेश जैन की 2006 में घर कल हाउजिंग स्कीम स्क़ाम में मुलव्वस होने पर उनकी गिरफ़्तारी से बी जे पी , शिवसेना क़ाइदीन में पाए जाने वाले इख्तेलाफ़ात मंत्र आम पर आ गए हैं। रियासती असेंबली में अ

महाराष्ट्रा के साबिक़ वज़ीर और जलगाँव एम एल ए सुरेश जैन की 2006 में घर कल हाउजिंग स्कीम स्क़ाम में मुलव्वस होने पर उनकी गिरफ़्तारी से बी जे पी , शिवसेना क़ाइदीन में पाए जाने वाले इख्तेलाफ़ात मंत्र आम पर आ गए हैं। रियासती असेंबली में अपोज़ीशन क़ाइद बी जे पी के एकनाथ खडसे ने कहा कि शिवसेना जैन के बारे में ये जानती थी कि वो स्क़ाम में मुलव्वस हैं इसके बावजूद उन्हें पार्टी में शामिल किया गया ।

याद रहे कि खडसे और मिस्टर जैन जलगाँव की सियासत एक अर्सा से एक दूसरे के हरीफ़ रहे हैं। इस मौक़ा पर शिवसेना के इग्जीक़्यूटिव सदर उद्धव ठाकरे ने अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि उन्हें इस स्क़ाम के बारे में कोई तफ्सीलात मालूम नहीं हैं।

उन्होंने कहा कि हक़ायक़ मंज़रे आम पर आने चाहीए और ख़ातियों को सज़ा मिलनी चाहीए। अलबत्ता ये मालूम करने की भी ज़रूरत है कि मिस्टर जैन के ख़िलाफ़ की जाने वाली कार्रवाई के पसेपुश्त सयासी मुहर्रिकात कारफ़रमा तो नहीं हैं ! उद्धव ठाकरे ने एक बार फिर अपनी बात दुहराते हुए कहा कि उन्हें इस बारे में भी कोई तफ्सीलात मालूम नहीं हैं।

शिवसेना किसी भी ख़ाती के साथ कोई तआवुन नहीं करेगी जबकि खडसे के मुताबिक़ उद्धव ठाकरे और बाल ठाकरे हाउजिंग स्क़ाम में जैन के मुलव्वस होने के बारे में ला इल्म नहीं थे । खडसे ने इस मुआमला में रियासती ट्रांसपोर्ट वज़ीर गुलाब देवकर की गिरफ़्तारी का भी मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT