Monday , December 18 2017

हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ अमरीका के पास भी कोई सबूत नहीं : पाकिस्तान

पाकिस्तान ने इस बात पर ज़ोर देते हुए कि वो लश्कर-ए-तुयबा के बानी हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ किसी ठोस सबूत के ग़ैर मौजूदगी में कोई कार्रवाई नहीं करसकता, कहा कि अमरीका के पास भी जमात उदावा के सरबराह हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ दहश्तगर्दी मे

पाकिस्तान ने इस बात पर ज़ोर देते हुए कि वो लश्कर-ए-तुयबा के बानी हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ किसी ठोस सबूत के ग़ैर मौजूदगी में कोई कार्रवाई नहीं करसकता, कहा कि अमरीका के पास भी जमात उदावा के सरबराह हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ दहश्तगर्दी में मोलव्विस होने का कोई ठोस सबूत मौजूद नहीं है।

पाकिस्तान के दफ़्तर-ए-ख़ारजा के तर्जुमान अबदुल बासित ने कहा कि ये अजीब बात है कि अमरीका के महिकमा-ए-ख़ारजा ने एक करोड़ अमरीकी डालर का इनाम हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ शहादतें और मालूमात फ़राहम करने वाले केलिए मुक़र्रर किया है। उन्हों ने कहा कि महिकमा-ए-ख़ारजा अमरीका की जानिब से ये ऐलान इस बात का सबूत है कि इस के पास भी हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ क़ानूनी कार्रवाई के लिए कोई सबूत मौजूद नहीं है।

पाकिस्तान ने अपना मौक़िफ़ वाज़िह कर दिया है कि सबूत की ग़ैर मौजूदगी में पाकिस्तान सईद के ख़िलाफ़ कोई क़ानूनी कार्रवाई करने से क़ासिर है। कल पाकिस्तान ने हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ अमरीका से ठोस सबूत तलब किया था । उन्हों ने आज कहा कि 24 पाकिस्तानी फ़ौजी नाटो के फ़िज़ाई हमले में गुज़श्ता साल हलाक करदिए गए।

पार्लीमैंट के मुशतर्का इजलास में अमरीका के ख़िलाफ़ खुल कर बहस की गई। उन्हों ने कहा कि पाकिस्तान किसी के दबाउ के तहत कोई क़ानूनी कार्रवाई नहीं करसकता।

TOPPOPULARRECENT