Friday , December 15 2017

हामिद अंसारी की नामज़दगी ( नामांकन) का आज इदख़ाल (दर्ज़/प्रवेश/ दाखिल)

नायब सदर ( उप राष्ट्रपति) हामिद अंसारी इस ओहदा पर अपने दुबारा इंतिख़ाब ( चुनाव) के लिए कल काग़ज़ात-ए-नामज़दगी (nomination papers) यू पी ए में इसी तवक़्क़ुआत के दरमियान दाख़िल करेंगे कि इन की इत्मीनान बख्श जीत यक़ीनी है। अपनी नामज़दगी ( नमांकन) के इद

नायब सदर ( उप राष्ट्रपति) हामिद अंसारी इस ओहदा पर अपने दुबारा इंतिख़ाब ( चुनाव) के लिए कल काग़ज़ात-ए-नामज़दगी (nomination papers) यू पी ए में इसी तवक़्क़ुआत के दरमियान दाख़िल करेंगे कि इन की इत्मीनान बख्श जीत यक़ीनी है। अपनी नामज़दगी ( नमांकन) के इदख़ाल के मौक़ा पर अंसारी ने आज तृणमूल कांग्रेस सरबराह ममता बनर्जी से बात की और इस इलेक्शन में इनकी ताईद ( समर्थन) चाही।
प्रवेश
वज़ीर-ए-आज़म ने भी ममता से नायब सदारती चुनाव में यू पी ए उम्मीदवार की ताईद करने की अपील की है। अंसारी 7 अगस्त के नायब सदारती इलेक्शन के लिए अपने काग़ज़ात-ए-नामज़दगी के चार सेट्स लोक सभा सेक्रेटरी जनरल टी के विश्वानाथन को पेश करेंगे जो रिटर्निंग ऑफीसर हैं, वज़ीर पारलीमानी उमूर(parliamentary affairs minister) पवन कुमार बंसल ने ये बात कही।

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह, सदर कांग्रेस सोनिया गांधी , यू पी ए शुरका के क़ाइदीन ( लीडर), एस पी सरबराह मुलायम सिंह यादव , बी एस पी सरबराह मायावती , आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद और सी पी आई (एम) लीडर सीताराम येचूरी तवक़्क़ो है कि अंसारी की जानिब से अपने काग़ज़ात-ए-नामज़दगी (Nomination Papers) पेश करते वक़्त मौजूद होंगे ।

यू पी ए ज़राए ने कहा कि अंसारी को 790 के इलेक्टोरेल कालेज में 470 वोट हासिल होने की तवक़्क़ो ( उम्मीद/ संभावना) है। ये तृणमूल कांग्रेस की ताईद ( समर्थन) के बगैर हैं जिस के लोक सभा में 19 और राज्य सभा में 9 अरकान (सदस्य) हैं। ज़राए ( सूत्रों) ने कहा कि तृणमूल और बाअज़ ( कुछ) छोटी पार्टियों की हिमायत के साथ अंसारी को ज़ाइद अज़ 500 वोट मिलेंगे |

TOPPOPULARRECENT