हामिद करजई , डेविड कैमरोन से बात चीत करेंगे

हामिद करजई , डेविड कैमरोन से बात चीत करेंगे
लंदन, २‍९ जनवरी (राइटर)अफ़ग़ानिस्तान के सदर हामिद करजई और बर्तानवी वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन आज मुलाक़ात करेंगे जिस के दौरान 2014 में अफ़ग़ानिस्तान से बर्तानिया के हरबी फ़ौजीओ के इनख़ला के बाद दोनों मुल़्कों के तआवुन से मुतालिक एक मुआहि

लंदन, २‍९ जनवरी (राइटर)अफ़ग़ानिस्तान के सदर हामिद करजई और बर्तानवी वज़ीर-ए-आज़म डेविड कैमरोन आज मुलाक़ात करेंगे जिस के दौरान 2014 में अफ़ग़ानिस्तान से बर्तानिया के हरबी फ़ौजीओ के इनख़ला के बाद दोनों मुल़्कों के तआवुन से मुतालिक एक मुआहिदे पर दस्तख़त किऐ जाएंगे।

करज़ई पिछले महीने अफ़ग़ानिस्तान से मुतालिक बून कान्फ़्रैंस के फ़ौरन बाद बर्तानिया का दौरा करने वाले थे लेकिन मसलकी बम धमाकों में मुतअद्द अफ़राद की हलाकत के बाद उन्हें दौरा मनसूख़ करके वतन वापस लौटना पड़ा।

करज़ई और कैमरोन गालिबन अफ़ग़ानिस्तान में सिक्योरिटी की सूरतहाल , सयासी इसलाहात और 2014 के बाद अफ़ग़ानिस्तान को फ़राहम की जाने वाली आलमी मदद के बारे में तबादला ख़्याल करेंगे।

मग़रिबी मुमालिक ने अफ़ग़ानिस्तान के फ़ौजीयों को सिक्योरिटी की ज़िम्मादारी सौंप कर 2014 तक अफ़ग़ानिस्तान से अपने फ़ौजीयों के इनख़ला का मनसूबा बनाया है। बर्तानवी आफ्सरान के मुताबिक मिस्टर कैमरोन और करजई जिस नये मुआहिदे पर दस्तख़त करेंगे इसमें 2005 में हुए एक मुआहिदे की तजदीद और सयासी मुज़ाकरात , सलामती , हुक्मरानी,क़ानून की बालादस्ती, मुआशी और समाजी तरक़्की और सक़ाफ़ती रवाबित में दोनों मुल़्कों के माबीन तआवुन शामिल है।

Top Stories