Monday , December 18 2017

हामिद करज़ई ने अमरीकी फ़ौज को दो सूबों से बाहर निकाल दिया

काबुल 26 फरवरी (ए एफ पी) अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई ने दो सूबों वरदक और लोगार से अमरीकी फ़ोर्सेस को अंदरून दो हफ़्ते तख़लिया कर देने का हुक्म दिया है और इल्ज़ाम आइद किया है कि काबुल से मुत्तसिल इन दोनों मख़दूश सूबों में वो अदम सलामती औ

काबुल 26 फरवरी (ए एफ पी) अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई ने दो सूबों वरदक और लोगार से अमरीकी फ़ोर्सेस को अंदरून दो हफ़्ते तख़लिया कर देने का हुक्म दिया है और इल्ज़ाम आइद किया है कि काबुल से मुत्तसिल इन दोनों मख़दूश सूबों में वो अदम सलामती और अदम इस्तेहकाम को हवा दे रही हैं।

सदारती तर्जुमान अमल फ़ैज़ी ने कहा कि सदर करज़ई ने आज मुनाक़िदा क़ौमी सलामती कौंसिल के इजलास में वज़ारते दिफ़ा को हुक्म दिया कि वरदक और लोगार सूबों से अमरीकी ख़ुसूसी फ़ोर्सेस को अंदरून दो हफ़्ते बाहर निकाल दिया जाए।

उन्हों ने एक प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि अमरीकी ख़ुसूसी फ़ोर्सेस और उन की तरफ़ से तैयार कर्दा गैर कानूनी मुसल्लह ग्रुप्स इन इलाक़ों में ना सिर्फ़ मुक़ामी अवाम को हिरासाँ कर रहे हैं बल्कि एहसासे अदम तहफ़्फ़ुज़ और अदम इस्तेहकाम पैदा कर रहे हैं।

इस दौरान नाटो के तर्जुमान और जर्मन जेनरल ने आज कहा कि बेनुल अक़वामी सलामती फ़ोर्स हुकूमत को अफ़्ग़ान अवाम की हिफ़ाज़त के लिए हल तलाश करने में मदद देगी।

TOPPOPULARRECENT