हिंदुस्तानी बैटिंग के ख़िलाफ़ मंसूबा मौजूद: चंडीमल

हिंदुस्तानी बैटिंग के ख़िलाफ़ मंसूबा मौजूद: चंडीमल
श्रीलंका क्रिकेट टीम के नायब कप्तान दिनेश चंडीमल ने आज कहा है कि उनकी टीम हरीफ़ कप्तान वीराट कोहली के ग़ैरमामूली फ़ार्म से परेशान नहीं है क्योंकि श्री लंकाई बौलरों के पास हिंदुस्तानी बैटिंग शोबा को बेहतर मुज़ाहरा से रोकने का मंसूबा

श्रीलंका क्रिकेट टीम के नायब कप्तान दिनेश चंडीमल ने आज कहा है कि उनकी टीम हरीफ़ कप्तान वीराट कोहली के ग़ैरमामूली फ़ार्म से परेशान नहीं है क्योंकि श्री लंकाई बौलरों के पास हिंदुस्तानी बैटिंग शोबा को बेहतर मुज़ाहरा से रोकने का मंसूबा मौजूद है।

श्री लंकाई टीम जिस ने पाकिस्तान को 12 रन‌ से मात देते हुए एशिया कप का कामयाब आग़ाज़ किया है वो आज‌ हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ टूर्नामेंट का दूसरा मुक़ाबला खेलेगी। चंडीमल ने मज़ीद कहा कि वीराट कोहली इन दिनों ग़ैरमामूली फ़ार्म में हैं जब कि मजमूई तौर पर टीम एक बेहतरीन और मुतवाज़िन टीम है जैसा कि गुजिश्ता दो तीन सालों से हिंदुस्तानी टीम के मुज़ाहिरे बेहतरीन है लेकिन हमारे पास मलंगा जैसे आलमी मेयार के बौलर्स भी मौजूद हैं।

चंडीमल ने मज़ीद कहा कि बंगलादेश के ख़िलाफ़ मुकम्मल सीरीज़ खेलने से श्री लंकाई टीम को यहां के हालात से अच्छी तरह वाक़फियत होचुकी है।

Top Stories