Thursday , December 14 2017

हिंदुस्तान को आज कोरिया के ख़िलाफ़ करो या मरो की सूरत

हिंदुस्तानी हाकी टीम को आज‌ यहां मेजर ध्यान चंद नेशनल स्टेडियम में कोरिया के ख़िलाफ़ हीरो जूनियर मेन्स हाकी वर्ल्ड कप के मुक़ाबला में करो या मरो सूरत-ए-हाल का सामना है इस मुक़ाबला में कामयाबी के ज़रिया ही वो क्वार्टरफाइनल में रसाई की अ

हिंदुस्तानी हाकी टीम को आज‌ यहां मेजर ध्यान चंद नेशनल स्टेडियम में कोरिया के ख़िलाफ़ हीरो जूनियर मेन्स हाकी वर्ल्ड कप के मुक़ाबला में करो या मरो सूरत-ए-हाल का सामना है इस मुक़ाबला में कामयाबी के ज़रिया ही वो क्वार्टरफाइनल में रसाई की अपनी उम्मीदों को बरक़रार रख सकती है।

टूर्नामेंट के शुरुआती मुक़ाबले में नीदरलैंड्स के ख़िलाफ़ 2-3 की मात के बाद दूसरे मुक़ाबला में हिंदुस्तानी टीम ने जद्द-ओ-जहद के बाद कनेडा के ख़िलाफ़ ना सिर्फ़-2 की कामयाबी हासिल की बल्कि इस कामयाबी के ज़रिया मेज़बान टीम ने टूर्नामेंट के आइन्दा मरहला में अपनी रसाई के इमकानात बरक़रार रखा है।

हिंदुस्तानी टीम को आज‌ कोरिया के ख़िलाफ़ सिर्फ़ कामयाबी ही आइन्दा मरहला में रसाई को यक़ीनी बना सकती है कोरिया की टीम के ख़िलाफ़ अगर मुक़ाबला ड्रा भी रहा तो ये क़ौमी टीम केलिए नुक़्सानदेह होगा। चूँकि हिंदुस्तान और कोरिया दोनों ही टीमें दो मुक़ाबलों के बाद मुसावी मुक़ाम पर मौजूद हैं लेकिन गोल के फ़र्क़ के एतबार से कोरिया को सबक़त हासिल है और इस तरह वो हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ मुक़ाबला सिर्फ़ ड्रा करते हुए भी क्वार्टरफाइनल में रसाई हासिल करसकती है।

अपने दोनों मुक़ाबलों में जीत हासिल करते हुए नीदरलैंड्स ने पोल सी से पहले ही क्वार्टर फाईनल में रसाई हासिल करली है। मन प्रीत सिंह की ज़ेर क़ियादत हिंदुस्तानी टीम को आज‌ खेले जाने वाले मुक़ाबले में बेहतर मुज़ाहरा केलिए अपनी सलाहियतों का मुकम्मल इस्तिमाल करना होगा कनेडा जिसे आसान हरीफ़ तसव्वुर किया जा रहा था, उसने ही हिंदुस्तान केलिए हालात को मुश्किल बनादिया था।

हिंदुस्तानी कोच ग्रीक क्लार्क ने भी एतराफ़ किया है कि कट्टर हरीफ़ कोरिया के ख़िलाफ़ कामयाबी केलिए मेज़बान टीम को ग़ैरमामूली मुज़ाहरा करना होगा।

TOPPOPULARRECENT