Monday , December 11 2017

हिंदुस्तान को शिकस्त देना हमारा मक़सद :जयवरधने

लंदन /19 जून ( पी टी आई ) आई सी सी चैंपियंस ट्रॉफ़ी के वार्म अप मुक़ाबले में 5 विकटों की शिकस्त के बाद श्रीलंकाई टीम के सीनईर खिलाड़ी महिला जयवरधने ने कहा कि सेमीफाइनल में उनकी टीम हिंदुस्तान को किसी भी सूरत में शिकस्त देने की ख़ाहां हैं क

लंदन /19 जून ( पी टी आई ) आई सी सी चैंपियंस ट्रॉफ़ी के वार्म अप मुक़ाबले में 5 विकटों की शिकस्त के बाद श्रीलंकाई टीम के सीनईर खिलाड़ी महिला जयवरधने ने कहा कि सेमीफाइनल में उनकी टीम हिंदुस्तान को किसी भी सूरत में शिकस्त देने की ख़ाहां हैं क्योंकि वार्म अप मुक़ाबले का नतीजा तारीख़ बन चुका है और वो सेमीफाइनल पर तवज्जे मर्कूज़ कर चुके हैं।

जयवरधने जो गुज़शता रोज़ वनडे कैरियर में 11 हज़ार रन मुकम्मल कर चुके हैं उन्हों ने हिंदुस्तान के ख़िलाफ़ बर्मिंघम में मुनाक़िदा वार्म अप मुक़ाबले में अपने टीम की शिकस्त को माज़ी क़रार दिया है, जिसमें हिंदुस्तान ने वीराट कोहली और दिनेश कार्तिक की शानदार सैंचरियों की बदौलत 333 रन का कामयाब तआक़ुब किया था। जयवरधने ने कहा कि वार्म अप मुक़ाबला या कोई और मैच का नतीजा फ़िलहाल कोई मानी नहीं रखता, क्योंकि इस बड़े टूर्नामैंट में हमें समयय फाईनल में हिंदुस्तान का मुक़ाबला करना है, जिसमें कामयाबी के लिए हम पुरअज़म हैं। श्रीलंका जिसने गुज़शता रोज़ ग्रुप ए के अपने आख़िरी मुक़ाबले में ऑस्ट्रेलिया को 20 रन से शिकस्त दे कर सेमीफाइनल में रसाई हासिल करली है और इस मुक़ाबले में जुए वरधने ने 84 रन की नाक़ाबिल-ए-तसख़ीर इनिंग्स खेलते हुए मैन आफ़ दी मैच का ऐवार्ड हासिल किया है।

जयवरधने ने हिंदुस्तानी बैटिंग शोबे की ताक़त का एतराफ़ करते हुए कहा कि हिंदुस्तान टूर्नामैंट में बेहतर मुज़ाहरा कर रहा है और इस का बैटिंग शोबा ख़ुसूसन काफ़ी मज़बूत है । 11 हज़ार रन के शख़्सी संग-ए-मील पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए जय वरधने ने कहा कि दियानतदारी से कहा जाये तो वो शख़्सी कामयाबी के बरअक्स टीम की कामयाबी पर मसरूर हैं।

TOPPOPULARRECENT