हिंदुस्तान में पनाह के लिए Edward Snowden की दरख़ास्त मुस्तरद

हिंदुस्तान में पनाह के लिए Edward Snowden की दरख़ास्त मुस्तरद
नई दिल्ली, 3 जुलाई: (पी टी आई) हिंदुस्तान ने मुख़्तलिफ़ ममालिक के ताल्लुक़ से अमेरीकी जासूस का पर्दा फ़ाश करने वाले अमेरीकी शहरी एडवार्ड स्नोडेन (Edward Snowden)की दरख़ास्त पनाह को मुस्तरद कर दिया जो उन्होंने तीन दिन क़ब्ल मास्को में वाकेए हिं

नई दिल्ली, 3 जुलाई: (पी टी आई) हिंदुस्तान ने मुख़्तलिफ़ ममालिक के ताल्लुक़ से अमेरीकी जासूस का पर्दा फ़ाश करने वाले अमेरीकी शहरी एडवार्ड स्नोडेन (Edward Snowden)की दरख़ास्त पनाह को मुस्तरद कर दिया जो उन्होंने तीन दिन क़ब्ल मास्को में वाकेए हिंदुस्तानी सिफ़ारतख़ाना में पेश की थी।

वज़ारत उमूर ख़ारेजा के एक तर्जुमान ने यहां कहा कि मैं तौसीक़ कर सकता हूँ कि मास्को में वाकेए हमारे (हिंदुस्तान) सिफ़ारतख़ाना ने 30 जून को Edward Snowden ने एक दरख़ास्त मौसूल किया था, जिस में उन्होंने हिंदुस्तान में पनाह के लिए दरख़ास्त दी थी। हम ने दरख़ास्त का बग़ौर जायज़ा लिया और नतीजा अख़ज़ किया कि दरख़ास्त को कुबूल करने की कोई वजह नहीं है।

Snowden जो एक साबिक़ अमेरीकी तकनीकी कौंट्रैक्टर हैं। वो क़ौमी सलामती इदारा और सेंटर्ल इंटेलीजेंस आफ़ अमेरीका (सी आई ए) से वाबस्ता थे और अमेरीका के एक बड़े खु़फ़ीया जासूस प्रोग्राम को बेनकाब करने के बाद रूस में क़ियाम पज़ीर हैं।

Top Stories