Friday , May 25 2018

हिंदूजा बिरादरान को एशियन बिज़नस लीडर का बावक़ार अवार्ड

इन आर आई सनअतकार हिंदूजा बिरादरान एस पी हिंदूजा और जी पी हिंदूजा को बिज़नस लीडर ऑफ़ 2015 के अवार्ड के 5वीं बावक़ार एशियाई अवार्ड के लिए मुंतख़ब किया गया है। याद रहे कि सनअत और हिर्फ़त और तिजारत के शोबा में उन की ख़िदमात के एतराफ़ के तौर पर दो

इन आर आई सनअतकार हिंदूजा बिरादरान एस पी हिंदूजा और जी पी हिंदूजा को बिज़नस लीडर ऑफ़ 2015 के अवार्ड के 5वीं बावक़ार एशियाई अवार्ड के लिए मुंतख़ब किया गया है। याद रहे कि सनअत और हिर्फ़त और तिजारत के शोबा में उन की ख़िदमात के एतराफ़ के तौर पर दोनों को ये अवार्ड पेश किया जाएगा।

इस मौक़ा पर अवार्ड हासिल करते हुए हिंदूजा ग्रुप के सदर नशीन जी पी हिंदूजा ने कहा कि जारीया साल उन का ग्रुप तकरीबन हर माह कोई ना कोई अवार्ड हासिल कर रहा है जिस से हमारी हौसला अफ़्ज़ाई होती है और हम अपनी कारकर्दगी को बेहतर से बेहतर अंजाम देने की जानिब मज़ीद ज़िम्मेदारी से फ़राइज़ अंजाम देते हैं।

अवार्ड तक़रीब में मौजूद अवाम की कसीर तादाद से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि वो चाहते हैं कि आप में से ( अवाम ) हर कोई अपनी ज़िंदगी का बेहतरीन से बेहतरीन अवार्ड हासिल करे और कामयाबी हासिल करे। तक़रीब का एहतेमाम यहां की होटल में किया गया था जहां उन्हों ने लार्ड मौर्या के हाथों से अवार्ड हासिल किया।

TOPPOPULARRECENT