Friday , December 15 2017

हिंदूतवा तंज़ीमों और पुलिस के दरमियान साज़ बाज़, क़ुर्बानी के जानवरों को रोकने का इल्ज़ाम

शरपसंद अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का मुतालिबा, मुहम्मद सिराजुद्दीन का डी जी पी को मकतूब

शरपसंद अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का मुतालिबा, मुहम्मद सिराजुद्दीन का डी जी पी को मकतूब

सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस अक़िलियत डिपार्टमेंट मुहम्मद सिराजुद्दीन ने डी जी पी को मकतूब रवाना करते हुए हिंदूतवा तंज़ीमों और चंद पुलिस मुलाज़मीन के दरमयान साज़ बाज़ का इल्ज़ाम आइद करते हुए ऐसे शरपसंद अनासिर के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने और शहर के अमन-ओ-अमान को बरक़रार रखने का मुतालिबा किया।

उन्होंने डी जी पी को तहरीर करदा मकतूब में बताया कि जी औज़ 128 और 315 का आर एस एस, बजरंग दल, बी जे पी, हिंदू वाहिनी और भारतीय पुराणी मित्रा सिंह के अरकान बेजा इस्तेमाल करते हुए ईदुल अज़हा के मौक़े पर बड़े जानवरों की मुंतक़ली में ग़ैर ज़रूरी रुकावटें पैदा करके पुरअमन फ़िज़ा-ए-को मुकद्दर कर रहे हैं, जिस की वो और कांग्रेस पार्टी सख़्त मज़म्मत करती है।

उन्होंने बी जे पी के रुकने असेम्बली राजा सिंह की जानिब से बड़े जानवरों की क़ुर्बानी के मसले पर मुसलमानों के ख़िलाफ़ की गई ज़हर अफ़्शानी की मज़म्मत की और कहा कि पुलिस सिर्फ़ तमाशाई बनी हुई है और चंद पुलिस ओहदादार हिंदूतवा ताक़तों से साज़ बाज़ करके उन की हौसलाअफ़्ज़ाई कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि मुसलमान हिन्दुस्तान के क़वानीन से वाक़िफ़ हैं और इसका एहतेराम करते हैं। गऊ माता का नारा लगाकर हिंदूतवा ताक़तें मुसलमानों को हिरासाँ कर रही हैं, लिहाज़ा डी जी पी इस मसले पर फ़ौरी तवज्जे मर्कूज़ करें और शहर हैदराबाद के अलावा अज़ला में भी जी औज़ का बेजा इस्तेमाल करने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त कार रवाएं।

TOPPOPULARRECENT