Friday , December 15 2017

हिंदूस्तानी एयरलाईंस मैं बैरूनी सरमाया कारी ज़ेर-ए-ग़ौर

नई दिल्ली, १४ जनवरी (पी टी आई) हिंदूस्तानी एयरलाईनस कंपनीयों ने बैरूनी हवाबाज़ी इदारों को सरमाया कारी की इजाज़त देने से मुताल्लिक़ हुकूमत की दिलचस्पी के पेशे नज़र ये इशारे मिले हैं कि वुज़रा का एक ग्रुप आइन्दा हफ़्ते अपना इजलास मुनाक़ि

नई दिल्ली, १४ जनवरी (पी टी आई) हिंदूस्तानी एयरलाईनस कंपनीयों ने बैरूनी हवाबाज़ी इदारों को सरमाया कारी की इजाज़त देने से मुताल्लिक़ हुकूमत की दिलचस्पी के पेशे नज़र ये इशारे मिले हैं कि वुज़रा का एक ग्रुप आइन्दा हफ़्ते अपना इजलास मुनाक़िद करेगा जिस में हिंदूस्तानी एयरलाईंस कंपनीयों मैं बैरूनी सरमाया कारी की हद मुक़र्रर करने के बारे में कोई फ़ैसला किया जाएगा।

ज़राए ने कहा कि वुज़रा का ये ग्रुप इंडियन एयरलाईंस को हवाबाज़ी का ईंधन रास्त तौर पर बरामद करने की इजाज़त देने का फ़ैसला भी करसकता है इलावा अज़ीं भारी सेल्स टैक्स से मामूली राहत भी हासिल होसकती है।

वुज़रा के ग्रुप का इजलास आइन्दा हफ़्ते मुनाक़िद होगा जिस में बैरूनी एयरलाईंस इदारों को हिंदूस्तानी फ़िज़ाई कंपनीयों मैं हिसस ख़रीदने की इजाज़त दी जाएगी। मोतमिद यन की कमेटी ने बैरूनी एयरलाईनस कंपनीयों की जानिब से 49 फ़ीसद रास्त सरमाया कारी की तजवीज़ पेश की है।

TOPPOPULARRECENT