Friday , December 15 2017

हिंदूस्तानी टीम में फूट की ख़बरें बेबुनियाद : राहुल द्र्वीड

प्रथ, १२ जनवरी ( पी टी आई) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के सीनीयर बैटस्मैन राहुल द्रावीड ने हिंदूस्तानी टीम में फूट के मुताल्लिक़ ऑस्ट्रेलियाई मीडीया में शाय शूदा ख़बरों की तरदीद करते हुए उन्हें बेबुनियाद क़रार दिया है ।

प्रथ, १२ जनवरी ( पी टी आई) हिंदूस्तानी क्रिकेट टीम के सीनीयर बैटस्मैन राहुल द्रावीड ने हिंदूस्तानी टीम में फूट के मुताल्लिक़ ऑस्ट्रेलियाई मीडीया में शाय शूदा ख़बरों की तरदीद करते हुए उन्हें बेबुनियाद क़रार दिया है ।

द्रावीड ने इन ख़बरों पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि टीम को जब नाकामी बर्दाश्त करनी पड़ती है तो इस के मुताल्लिक़ कई ख़बरें शाय की जाती है। द्रावीड ने रिपोर्टरों से कहा कि ओपनर वीरेंद्र सहवाग और कप्तान महिन्द्र सिंह धोनी के दरमयान कोई इख़तेलाफ़ात नहीं बल्कि टीम का एतेमाद बेहतर और यकजहती मुस्तहकम है।

डरावीड के बमूजब जब टीम नाक़िस मुज़ाहिरे करती है तो अचानक इस के मुताल्लिक़ मनफ़ी ख़बरें शाय होनी शुरू होजाती है । ऐसा ही हिंदूस्तानी टीम के साथ हो रहा है ।

ऑस्ट्रेलियाई टीम के ख़िलाफ़ यके बाद दीगरे दो नाकामियों के साथ चारों समतों से हिंदूस्तानी टीम पर तन्क़ीदें की जा रही है । नीज़ मेज़बान टीम के विकेट कीपर ब्रॉड हाडिन हिंदूस्तानी टीम पर तन्क़ीद करते हुए इन बेबुनियाद ख़बरों पर ईंधन छिड़कने का काम किया है ।

डरावीड ने मज़ीद कहा कि ऑस्ट्रेलियाई दौरा पर ताहाल टीम के मुज़ाहिरे मायूसकुन है लेकिन इस के बावजूद टीम की स्परिट हनूज़ बेहतर है । डरावीड ने हाडिन के ब्यान से मुतास्सिर ना होने की बात कहते हुए कहा कि टेस्ट क्रिकेट पाँच दिनों पर मुश्तमिल मुक़ाबला होता है जिस के मुताल्लिक़ सूचना हमारा असल काम है । इस के बरअक्स हाडिन के ब्यान को एहमीयत देना बेफ़ैज़ होगा ।

मुतवातिर दो नाकामियों से हिंदूस्तानी खिलाड़ियों के एतिमाद को नुक़्सान पहुंचने का एतराफ़ करते हुए राहुल द्रावीड ने कहा कि टीम इस बात की कोशां है कि ऑस्ट्रेलियाई दौरा इंगलैंड के दौरा की तरह मायूसकुन साबित ना हो। जैसा कि गुज़शता बरस दौरा इंगलैंड पर हिंदूस्तानी टीम को 4टेस्ट मुक़ाबलों के इलावा वन डे सीरीज़ में भी शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी थी ।

प्रथ जहां हिंदूस्तान और आस्ट्रेलिया के दरमयान 13जनवरी को तीसरे टेस्ट का आग़ाज़ हो रहा है यहां मीडीया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए डरावीड ने हिंदूस्तानी टीम केलिए ये अहम है कि वो इसी रास्ता पर दुबारा गामज़न ना हो जहां हिंदूस्तानी टीम को इंगलैंड के ख़िलाफ़ शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी । वि वि एस लक्ष्मण कोट्टयम से ख़ारिज किए जाने की ख़बरों पर तबसरा करते हुए द्रावीड ने कहा कि इस तरह के ब्यानात से हैदराबादी बैटस्मैन मुतास्सिर नहीं होंगे क्योंकि ये क्रिकेट का एक हिस्सा है । सचिन तेंदुलकर की 100 वीं सेंचरी के मुताल्लिक़ द्रावीड का कहना है कि इस संग-ए-मील का हिंदूस्तानी मास्टर ब्लास्टर पर दबाव नहीं ।

मुंबई में उन्हों ने 90 रंन स्कोर करने के इलावा गुज़शता दो मुक़ाबलों में सचिन तेंदुलकर ने 70 और 80 रन की इनिंग खेली हैं और इस तरह वो अपनी बैन-उल-अक़वामी 100वीं सेचरी की तकमील केलिए बेहतर फ़ार्म में है ।

इलावा अज़ीं द्रावीड ने इस ख़ाहिश का भी इज़हार किया कि अगर सचिन तेंदुलकर प्रथ में 100वें सेंचरी स्कोर करने में कामयाब होजाते हैं तो ये एक बेहतर इनिंग होगी लेकिन सचिन पर इस इनिंग के लिए दबाव हरगिज़ नहीं है और वो गुज़शता दो तन मुक़ाबलों से बेहतर मुज़ाहरा कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT