Monday , November 20 2017
Home / World / हिंदूस्तानी नज़ाद अमरीकी सदारती इंतिख़ाबात के लिए सब से ज़्यादा अत्ये जमा करने में कामयाब

हिंदूस्तानी नज़ाद अमरीकी सदारती इंतिख़ाबात के लिए सब से ज़्यादा अत्ये जमा करने में कामयाब

वाशिंगटन । 18 जनवरी । ( पी टी आई ) हिंदूस्तानी नज़ाद अमरीकी वकील आर खन्ना जो ओबामा नज़म-ओ-नसक़ में अहम ओहदा पर दो साल तक फ़ाइज़ रह चुका है वाहिद शख़्सहै जिस ने 2014 के सदारती इंतिख़ाबात में मुक़ाबला करने केलिए तन्हा 12 लाख अमरीकी डालर माल

वाशिंगटन । 18 जनवरी । ( पी टी आई ) हिंदूस्तानी नज़ाद अमरीकी वकील आर खन्ना जो ओबामा नज़म-ओ-नसक़ में अहम ओहदा पर दो साल तक फ़ाइज़ रह चुका है वाहिद शख़्सहै जिस ने 2014 के सदारती इंतिख़ाबात में मुक़ाबला करने केलिए तन्हा 12 लाख अमरीकी डालर मालियती अतीया जमा करलिए हैं । 35 साला आर खन्ना के अत्ये हासिल करने की तफ़सीलात से इन्किशाफ़ होता है कि इस ने मर्कज़ी इंतिख़ाबी मुहिम में 9 जनवरी को एक रिपोर्ट दाख़िल की है ।

वो ओबामा नज़म-ओ-नसक़ का एक आला सतही हिंदूस्तानी नज़ाद अमरीकी शहरी है और नायब वज़ीर ख़ारिजा की हैसियत से और वज़ारत तिजारत में ख़िदमात अंजाम दे चुका है जो बैन अल-अक़वामी तिजारती इंतिज़ामीया का एक शोबा है । वो फ़िलहाल वेलसन सौ नसीनी गडरक एंड रोज़ेटी कंपनी का मुशीर क़ानूनी है जो फॉलो अलफ़ो शहर में वाक़ै है और एक क़ानूनी कंपनी है जो बैन अल-अक़वामी जायदाद के क़वानीन और फ़ौजदारी क़वानीन की माहिर है ।

उन्हों ने एक ख़बररसां इदारा सान जूस मर क्यूरी न्यूज़ से बात चीत करते हुए कहा कि इन के ख़्याल में गुज़श्ता दस साल में इंतिख़ाबी मुहिम केलिए उन से ज़्यादा अत्ये किसी ने भी जमा नहीं किए ।

TOPPOPULARRECENT