Friday , December 15 2017

हिंदूस्तान अज़लान शाह हाकी टूर्नामेंट से बाहर‌

नई दिल्ली 27 फ़रव‌री : 5 मर्तबा की चम्पिय‌न हिंदूस्तानी टीम ने आज आइन्दा माह मुनाक़िद शुदणी सुलतान अज़लान शाह कप हाकी टूर्नामेंट से बाहर होगई है चूँकि स्पोर्टस अथॉरीटी आफ़ इंडिया (एस ए आई) ने खिलाड़ियों के फ़िज़ाई सफ़र के अख़राजात बर्दाश्त करने से इनकार कर दिया है ।

हाकी इंडिया के बावसूक़ ज़राए के बमूजब एस ए आई के डी जी गोपालकृष्णन ने ये वाज़िह तौर पर कह दिया है कि वो टीम के फ़िज़ाई सफ़र के अख़राजात बर्दाश्त नहीं करेंगे । ख़बररसां एजैंसी पी टी आई को नाम नहीं बताने की शर्त पर बावसूक़ ज़राए ने कहा कि आइन्दा माह मुनाक़िद शुदणी अज़लान शाह कप से हिंदूस्तानी टीम को बाहर‌ कर दिया गया है क्योंकि हुकूमत ने टीम के फ़िज़ाई अख़राजात बर्दाश्त करने से इनकार किया है क्योंकि इसका कहना हौ कि ये अख़राजात बजट से मुतजाविज़ हैं ।

ज़राए ने मज़ीद कहा कि ये एक बदक़िस्मत वाक़िया है क्योंकि स्पोर्टस अथॉरीटी आफ़ इंडिया ने हमें क़ौमी कैंप में शिरकत की हिदायत दी और अब कह रही हौ कि वो अख़राजात बर्दाश्त नहीं करेगी । इलावा अज़ीं ये खिलाड़ियों केलिए हौसलाशिकन है क्योंकि हुकूमत को ना सिर्फ़ खिलाड़ियों के फ़िज़ाई अख़राजात बर्दाश्त करने चाहीए थे बल्कि टूर्नामेंट के दौरान खिलाड़ियों और टीम के दीगर अमला के क़ियाम-ओ-ताम की ज़िम्मेदारी भी उसीकी थी लेकिन हुकूमत का मानना हौ कि मुक़ामी इंतिज़ामीया ये अख़राजात बर्दाश्त करे ।

दूसरी जानिब अपने दिफ़ा में ओहदेदारों का कहना हौ कि उनके कुछ हदूद है लिहाज़ा वो इससे आगे नहीं बढ़ सकते जिस की बिना पर अब वो खिलाड़ियों के फ़िज़ाई अख़राजात बर्दाश्त नहीं करसकते । वाज़िह रहे हिंदूस्तान ने 1985-ए-, 1991-ए-, 1995-ए-, 2009-ए-और 2010-ए-में ख़िताब हासिल करने के इलावा गुजिशता साल‌ ब्राउनज़ मैडल हासिल किया था और रवां साल‌ के अवाख़िर मुल्क में मुनाक़िद शुदणी एफ़ आई एच जूनियर वर्ल्ड कप के तनाज़ुर में हिंदूस्तान ने इस टूर्नामेंट केलिए दानिश मुज्तबा की सरपरस्ती में नौजवान खिलाड़ियों पर मुश्तमिल टीम तशकील दी थी ।

TOPPOPULARRECENT