Wednesday , December 13 2017

हिंदूस्तान आज श्रीलंका के ख़िलाफ़ हैट ट्रिक फ़तह का ख़ाहां

फ़तह हिंदूस्तान कल यहां श्रीलंका के ख़िलाफ़ कॉमनवेल्थ बैंक सीरीज़ के चौथे मुक़ाबले में कामयाबी के ज़रीया सीरीज़ की हैट ट्रिक् फ़तह हासिल करने की ख़ाहां हैं। महिन्द्र सिंह धोनी और उन के साथी खिलाड़ियों के श्रीलंका और आस्ट्रेलिया को मुत

फ़तह हिंदूस्तान कल यहां श्रीलंका के ख़िलाफ़ कॉमनवेल्थ बैंक सीरीज़ के चौथे मुक़ाबले में कामयाबी के ज़रीया सीरीज़ की हैट ट्रिक् फ़तह हासिल करने की ख़ाहां हैं। महिन्द्र सिंह धोनी और उन के साथी खिलाड़ियों के श्रीलंका और आस्ट्रेलिया को मुतवातिर दो मुक़ाबलों में शिकस्त देने के बाद हौसले बुलंद है और उन के लिए रोटेशन पालिसी ताहाल कारआमद साबित हो रही है जैसा कि आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ सचिन तेंदुलकर को आराम दिया गया था और वो कल के मुक़ाबला में ताज़ा दम होकर मैदान सँभालने में बौलिंग शोबा में भी हिंदूस्तान को कई मुतबादिल खिलाड़ी दस्तयाब हैं जैसा कि परावीन कुमार ,राहुल शर्मा आराम कर चुके हैं।

दूसरी जानिब श्रीलंका के लिए मसाइल हनूज़ मौजूद हैं जैसा कि इस ने सीरीज़ में ताहाल अभी कोई कामयाबी हासिल नहीं है । प्रथ में उसे हिंदूस्तान और आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी है। नीज़ हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ 181 रन का दफ़ा ना करने के इलावा आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ वो एक स्ट्रोक के फ़र्क़ से नाकाम रही।

श्रीलंका के लिए इस के दो सीनीयर बैटस्मैनों कुमारा संगाकारा और महेला जय वरधने पर टीम की कामयाबी में कलीदी रोल अदा करने का दबाव है और उम्मीद है कि एडीलेड ओवल की बैटिंग के लिए साज़गार विकेट पर उन की वापसी होगी। सिरी लंकाई टीम को भले ही इबतिदाई दो मुक़ाबलों में शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी लेकिन ये टीम कभी भी मुक़ाबले को अपनी सिम्त ले जाने की सलाहीयत रखती है क्योंकि इनिंग का आग़ाज़ जहां तिलकरत्ने दिलशान करते हैं वहीं वो टीम को बेहतर शुरूआत फ़राहम करने के काबिल भी है नीज़ मिडल आर्डर में संगाकारा और महेला जय वरधने एक बड़ी इनिंग्ज़ खेलने वाले खिलाड़ी है।

उम्मीद की जा रही है कि सिरी लंकाई टीम में ज़्यादा कुछ तबदीलीयां नहीं होंगी और हो सकता है कि वो दमीका प्रसाद के मुक़ाम पर ऑलराउंडर तीसारा परेरा को शामिल करेंगे। नीज़ सौ चित्रा सेनानी की को भी विकेट से मदद मिलेगी। सिरी लंकाई टीम जिस को कल हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ करो या मरो सूरत-ए-हाल का सामना है लेकिन कुमारा संगाकारा ने नफ़सियाती बरतरी हासिल करने की ग़रज़ से एक अपनी टीम केलिए एक मुसबत ब्यान दिया है और कहा है कि इन की टीम की असल ताक़त बैरूनी ममालिक में हिंदूस्तान के ख़िलाफ़ बेहतर मुज़ाहरा में मुज़म्मिर है क्योंकि हिंदूस्तानी टीम हमेशा ही अपनी सरज़मीन पर ताक़तवर टीम होती है लेकिन बैरूनी ममालिक में जब ये दोनों टीमें आपस में टकराती है तो श्रीलंका सख़्त हरीफ़ साबित होता है।

आस्ट्रेलिया में हिंदूस्तान का श्रीलंका के ख़िलाफ़ बेहतरीन मुज़ाहरा रहा है जैसा कि इस ने 6 में सिर्फ एक मर्तबा शिकस्त बर्दाश्त की है।संगाकारा ने रिकार्ड के बरअक्स ब्यान देते हुए खिलाड़ियों के हौसले बुलंद करने की कोशिश की है चूँकि ख़ुद श्रीलंका में मेज़बान टीम के ख़िलाफ़ हिंदूस्तान ने 17 में से 10 मुक़ाबले जीते हैं।

मजमूई तौर पर दोनों टीमों के दरमियान ताहाल हिंदूस्तान ने 69 मुक़ाबलों में कामयाबी हासिल की है जबकि उसे श्रीलंका के ख़िलाफ़ 50 मुक़ाबलों में शिकस्त बर्दाश्त करनी पड़ी है।

TOPPOPULARRECENT