Tuesday , September 25 2018

हिंदूस्तान ओलम्पिक का बाईकॉट नहीं कररहा: आई ओ ए

नई दिल्ली 29 नवंबर (राइटर्स) इंडियन ओलम्पिक एसोसी एष्ण (आई ओ ई) लंदन ओलम्पिक के बाईकॉट पर ग़ौर नहीं कररहा है जैसा कि मुतनाज़ा डू कमीकल कंपनी के इस के साथ मुआहिदे पर मुक़ामी अवाम का एहतिजाज जारी है। आई ओ ए के कारगुज़ार सदर वजए कुमार मल

नई दिल्ली 29 नवंबर (राइटर्स) इंडियन ओलम्पिक एसोसी एष्ण (आई ओ ई) लंदन ओलम्पिक के बाईकॉट पर ग़ौर नहीं कररहा है जैसा कि मुतनाज़ा डू कमीकल कंपनी के इस के साथ मुआहिदे पर मुक़ामी अवाम का एहतिजाज जारी है। आई ओ ए के कारगुज़ार सदर वजए कुमार मल्होत्रा ने ख़बररसां एजैंसी राइटर्स से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि हिंदूस्तान ओलम्पिक के बाईकॉट की तजवीज़ पर ग़ौर नहीं कररहा है।

यूनीयन कारबाईड के लिए मशहूर अमरीकी कैमीकल फ़र्म डू का लंदन ओलम्पिक स्टेडीयम के साथ एक तिजारतीमुआहिदा है ये वही कंपनी है जो कि 1984-ए-में हुए भोपाल गैस सानिहा की ज़िम्मेदार है जिस पर हिंदूस्तानी एथलीट्स ने एहतिजाज करते हुए ओलम्पिक के बाईकॉट का इंतिबाहदिया था। मध्य प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर श्यौराज सिंह चौहान ने भी हुकूमत से लंदन ओलम्पिक के बाईकॉट का मुतालिबा किया था लेकिन आई ओ ए ने अगले हफ़्ता एक अहम इजलास मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया है।

TOPPOPULARRECENT