Tuesday , December 12 2017

हिंदूस्तान के हज कोटा में मज़ीद 10 हज़ार के इज़ाफ़ा की ख़ाहिश

हिंदूस्तान ने आज हज कोटा में मज़ीद 10 हज़ार का जारीया साल के सालाना हज के लिए इज़ाफ़ा करने का मुतालिबा किया है। गुज़श्ता हज में हिंदूस्तान से एक लाख 70 हज़ार अफ़राद ने हज की सआदत हासिल की थी। हिंदूस्तान की दरख़ास्त वज़ीर-ए-ममलकत बराए अमोर ख़

हिंदूस्तान ने आज हज कोटा में मज़ीद 10 हज़ार का जारीया साल के सालाना हज के लिए इज़ाफ़ा करने का मुतालिबा किया है। गुज़श्ता हज में हिंदूस्तान से एक लाख 70 हज़ार अफ़राद ने हज की सआदत हासिल की थी। हिंदूस्तान की दरख़ास्त वज़ीर-ए-ममलकत बराए अमोर ख़ारजा ए अहमद ने सऊदी अरब के दौरा के मौक़ा पर हुकूमत सऊदी अरब को पहुंचा दी जबकि हज 2012 के लिए बाहमी मुआहिदा पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया।

सालाना हज मुआहिदा क़तई था जबकि ए अहमद ने वज़ीर हज सऊदी अरब बंदर बिन सुलेमान बिन हम्ज़ा असद हिजर से मुलाक़ात की और कहा कि हिंदूस्तान से जारीया साल भी एक लाख 70 हज़ार से ज़्यादा हाजी हज की सआदत हासिल करेंगे। हज के लिए कसीर तादाद में हिंदूस्तानियों की दरख़ास्त के पेशे नज़र मर्कज़ी वज़ीर ने वज़ीर हज से हज कोटा में मज़ीद 10 हज़ार के इज़ाफ़ा की दरख़ास्त की।

कौंसिल जनरल हिंदूस्तान बराए जद्दा ने कहा कि इज़ाफ़ा कोटा आम तौर पर हज के आग़ाज़ से क़ब्ल मंज़ूर किया जाता है। वज़ीर-ए-ममलकत बराए अमोरख़ारजा ने मेट्रो ट्रेन सहूलत हिंदूस्तान की हज कमेटी के तवस्सुत से हज करने वाले आज़मीन-ए-हज्ज को फ़राहम करने की भी दरख़ास्त की।

सऊदी अरब के वज़ीर ने उनकी दरख़ास्त का जायज़ा लेने का तीक़न दिया। मर्कज़ी वज़ीर ने सदर नशीन जुनूब एशियाई मोइससा से भी कल मुलाक़ात करके हज इंतिज़ामात के मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया था। एक आला सतही वफ़द जिसमें सदर नशीन हज कमेटी आफ़ इंडिया मुहसिना क़दवाई, सफ़ीर हिंद बराए सऊदी अरब हामिद अली , जवाइंट सेक्रेटरी (ख़लीज-ओ-अरब) ए आर घनश्याम, कौंसिल जनरल हिंदूस्तान फ़ैज़ अहमद किदवाई और दीगर ओहदेदार शामिल थे।

हज इस्लाम के पाँच बुनियादी अरकान में से एक है। हर मुस्लमान अपनी ज़िंदगी में कम अज़ कम एक बार हज करने की ख़ाहिश रखता है। एयर इंडिया गुज़शता साल ज़्यादा मुआवज़ा वसूल करने के बावजूद मुसाफ़िरैन को सऊदी अरब मुंतक़िल करने से क़ासिर रहा था। ग़ैरमुल्की एजेंसीयां हज के लिए फ़िज़ाई सफ़र के सिलसिला में अहम किरदार अदा कर रही हैं।

TOPPOPULARRECENT