Wednesday , December 13 2017

हिंदूस्तान में अवाक्स(AWACS) तैय्यारों की तैय्यारी का मंसूबा

हिंदूस्तान ने पाकिस्तान और चीन के मुक़ाबले में अपनी फ़िज़ाई सलाहीयत को बढ़ाने के लिए अंदरून-ए-मुल्क अवाक्स (AWACS/airborne warning and control system) तैय्यारे ( विमान) बनाने का मंसूबा शुरू करेगा। मीडीया रिपोर्ट के मुताबिक़ आवर बून वार्निंग ऐंड कंट्रोल सिस्टम

हिंदूस्तान ने पाकिस्तान और चीन के मुक़ाबले में अपनी फ़िज़ाई सलाहीयत को बढ़ाने के लिए अंदरून-ए-मुल्क अवाक्स (AWACS/airborne warning and control system) तैय्यारे ( विमान) बनाने का मंसूबा शुरू करेगा। मीडीया रिपोर्ट के मुताबिक़ आवर बून वार्निंग ऐंड कंट्रोल सिस्टम प्रोग्राम के तहत इबतिदाई ( शुरुआती) तौर पर दो अवाक्स (AWACS) तैय्यारे लॉन्च किए जाऐंगे जबकि दीगर ( अन्य) चार तैय्यारों ( विमानो) की तैय्यारी मंसूबे का हिस्सा है।

डी आर डी ओ के ज़राए ( सूत्रों) ने बताया है कि जदीद अवाक्स तैय्यारों में क़बल अज़वक़्त वार्निंग सिस्टम नसब होगा जिसके ज़रीये दुशमन तैय्यारों की निशानदेही कर के इन को आसानी के साथ निशाना बनाया जा सकता है। ज़राए का कहना है कि ये मंसूबा पाकिस्तान और चीन की जानिब से किसी भी मुम्किना हमले की रोक थाम के लिए तैयार किया गया है जो 2014 में मुकम्मल होगा। पाकिस्तान के पास फ़्रांसीसी साख़ता चार अवाक्स तैय्यारे मौजूद हैं जबकि मज़ीद चार तैय्यारे चीन से भी हासिल करेगा।

TOPPOPULARRECENT