Monday , December 18 2017

हिंदूस्तान में खेल पाकिस्तान वीमन्स क्रिकेट टीम के हौसले

लाहौर 4 मार्च : पाकिस्तान वीमन्स क्रिकेट बोर्ड की सदर नशीन बुशरा एतिज़ाज़ ने आज कहा कि उनकी क़ौमी टीम ने आई सी सी वर्ल्ड कप खेलने के लिए हिंदूस्तान रवानगी के ज़रिया ग़ैरमामूली हिम्म्त‌ का मुज़ाहरा किया है और अब बिशमोल हिंद दीगर मुल्कों को चाहिये कि वो भी पाकिस्तान में खेलते हुए जवाबी ख़ैरसिगाली का मुज़ाहरा करें ।

पाकिस्तानी क्रिकेट बोर्ड के शोबा ख्वातीन की सरबराह ने मज़ीद कहा कि हमारी टीम की ख़ातून अरकान के ख़िलाफ़ रास्त धमकियां दी गई थीं । उन्हें कई ख़तरात लाहक़ थे और ये धमकियां भी दी जारी रही थीं कि हमारी ख़ातून क्रिकेटरस की टीम को खेल के लिए हिंदूस्तान रवाना ना किया जाये ।

इसके बावजूद हमने इन हालात में हिंदूस्तान को अपनी टीम रवाना करते हुए हिम्म्त‌ का मुज़ाहरा किया है । मुहतरमा बुशरा एतिज़ाज़ ने सरकारी टेलीविज़न चिया नल पी टी वी स्पोर्टस पर कहा कि बोर्ड ने अपनी टीम को इस लिए रवाना किया क्योंकि वो नहीं चाहता था कि वर्ल्ड कप या बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट रेशा दिवानियों का शिकार होजाए या फिर कोई मौज़ू बन जाय ।

उन्होंने मज़ीद कहा कि हमारा नुक़्ता-ए-नज़र वाज़ह था कि हकूमत-ए-हिन्द हमारे खिलाड़ियों की हिफ़ाज़त-ओ-सलामती को यक़ीनी बनाने और और इस किस्म की धमकियों को बैन-उल-अक़वामी क्रिकेट को रोकने या दरहम ब्रहम करने का सबब बनने का मौक़ा ना दिया जाय ।

मुहतरमा बुशरा जो पाकिस्तान के मुमताज़ क़ानूनदां और सरकरदा सियासतदां एतिज़ाज़ एहसान की शरीक-ए-हयात हैं हम चाहते हैं कि अब वो भी पाकिस्तान को अपनी टीम रवाना करे । उन्होंने कहा कि सेक्योरिटी का मसला दुनिया के हर गोशा में दरपेश है लेकिन जब हम दौरा कनुंदा टीमों के आराम और तहफ़्फ़ुज़ के लिए तमाम ज़रूरी इक़दामात को यक़ीनी बनाने का वाअदा कर रहे हैं तो उन्हें भी चाहिये कि जवाबी ख़ैरसिगाली का मुज़ाहरा करें ।

TOPPOPULARRECENT