Friday , December 15 2017

हिंदूस्तान में न्यूक्लीयर प्रोग्राम मफ़क़ूद हो जाएगा

बैंगलौर २६ नवंबर ( पी टी आई) हिंदुस्तानी न्यूक्लीयर इदारे के एक अहम रुकन ने आज ख़बरदार किया कि अगर तमिलनाडु मैं कोड़नकुलम् प्रॊजॆक्ट के एहितजाजी अपने मक़ासिद में कामयाब होगए तो हिंदूस्तान के तमाम न्यूक्लीयर प्रोग्राम मफ़क़ूद हो जा

बैंगलौर २६ नवंबर ( पी टी आई) हिंदुस्तानी न्यूक्लीयर इदारे के एक अहम रुकन ने आज ख़बरदार किया कि अगर तमिलनाडु मैं कोड़नकुलम् प्रॊजॆक्ट के एहितजाजी अपने मक़ासिद में कामयाब होगए तो हिंदूस्तान के तमाम न्यूक्लीयर प्रोग्राम मफ़क़ूद हो जाएंगी।

ऐटमी तवानाई कमीशन के रुकन ऐम आर श्री निवासन् ने कहा कि अगर कोड़नकुलम में एहतिजाज करने वाले अफ़राद अपने मक़ासिद में कामयाब हुए तो मुल्क भर में जारी न्यूक्लीयर प्रोग्राम भी बंद करने में कामयाब हो सकते हैं। इस से मलिक का भारी नुक़्सान होगा। दुनिया को इस से कोई ख़सारा नहीं है।

बल्कि वो अपने तौर पर न्यूक्लीयर ताक़त हासिल कर लेगी। इन की ये धमकी कोड़नकलम न्यूक्लीयर प्राजैक्ट के ख़िलाफ़ मुक़ामी अवाम के एहतिजाज के पेशे नज़र सामने आई है।

श्री निवासन डिपार्टमैंट आफ़ एटमिक अनर्जी के साबिक़ सैक्रेटरी हैं। उन्हों ने कहा कि मुल्क में मुख़ालिफ़ न्यूक्लीयर तहरीक बतदरीज मज़बूत होती जा रही है। इस से न्यूक्लीयर प्रोग्राम के मुस्तक़बिल को ख़तरा लाहक़ है।

TOPPOPULARRECENT