Friday , December 15 2017

हिंदू दहशतगर्दी पर शिंदे के रिमार्कस पुलिस से रिपोर्ट तलब

नई दिल्ली, 12 फरवरी: (पी टी आई) दिल्ली पुलिस को आज अदालत ने हिदायत दी है कि मर्कज़ी वज़ीर ए दाख़िला सुशील कुमार शिंदे के ख़िलाफ़ दर्ज शिकायत पर तफ़सीली मौक़िफ़ रिपोर्ट पेश की जाये। शिंदे के हिंदू दहशतगर्दी रिमार्कस पर ये शिकायत की गई जिसमें

नई दिल्ली, 12 फरवरी: (पी टी आई) दिल्ली पुलिस को आज अदालत ने हिदायत दी है कि मर्कज़ी वज़ीर ए दाख़िला सुशील कुमार शिंदे के ख़िलाफ़ दर्ज शिकायत पर तफ़सीली मौक़िफ़ रिपोर्ट पेश की जाये। शिंदे के हिंदू दहशतगर्दी रिमार्कस पर ये शिकायत की गई जिसमें एफ आई आर दर्ज करने की ख़ाहिश की गई थी।

मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट वि पल्लू ने पुलिस को हिदायत दी है कि 25 फरवरी को तफ़सीली रिपोर्ट पेश की जाये। मजिस्ट्रेट ने आइन्दा समाअत भी उसी तारीख को मुक़र्रर की है । पुलिस ने अपनी रिपोर्ट में क़ब्ल अज़ीं कहा था कि आर टी आई कारकुन विवेक गर्ग की शिकायत मुहर्रिकात पर मबनी है और इसमें हक़ायक़ को ग़लत अंदाज़ में पेश किया गया है लेकिन उनके वकील गोविल ने ये दलील पेश की कि शिंदे के ख़िलाफ़ एफ आई आर दर्ज की जानी चाहीए क्योंकि इनका बयान मज़हब की बुनियाद पर दो फ़िर्क़ों में इख्तेलाफ़ पैदा करने के मुतरादिफ़ है।

अदालत ने पुलिस को ये भी हिदायत दी कि 20 जनवरी को शिंदे की तक़रीर से मुताल्लिक़ सी डी के इक़तिबासात भी हासिल करे। पुलिस ने अदालत से कहा था कि शिंदे के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज नहीं किया जा सकता क्योंकि इसमें साज़िश का कोई पहलू नहीं है।

TOPPOPULARRECENT