Wednesday , September 26 2018

हिंद।पाक मोतमद‌ ख़ारिजा(विदेश मंत्रालय) की ईस्लामाबाद में तय‌ मुलाक़ात

हिंदूस्तानी वफ़द में सी बी आई , एन आई ए और इंटलिजनस ब्यूरो प्रमुख‌ शामिल

हिंदूस्तानी वफ़द में सी बी आई , एन आई ए और इंटलिजनस ब्यूरो प्रमुख‌ शामिल
नई दिल्ली । आम रिवायत से हटके मर्कज़ी मोतमद दाख़िला आर के सिंह की क़ियादत में 12 रुकनी वफ़द में इंटलिजनस ब्यूरो, सी बी आई और उन आई ए के प्रमुखों को भी शामिल किया जा रहा है ।

ये वफ़द 24 और 25 मई को पाकिस्तान का दौरा करेगा जहां आर के सिंह अपने पाकिस्तानी हम मंसब से मुलाक़ात करेंगे। एन आई ए प्रमुख‌ एस सी सिन्हा को इस वफ़द में शामिल किया गया है। एन आई ए को 2008 मुंबई हमलों के बाद बनाया गया है और ये एजंसी समझौता ट्रेन धमाके की भी जांच‌ कर रही है।

इस धमाके में 68 लोग‌ हलाक हुए जिन में जयादा तादाद‌ पाकिस्तानी शहरियों की है। हिंदूस्तान और पाकिस्तान ने दोनों मुलकों के दरमयान ताल्लुक को बेहतर बनाने के मक़सद से बातचित‌ का अमल शुरू किया गया है। इस वक़्त दोनों मुल्को के वीज़ा क़वाइद में नरमी, दहश्तगर्दी के वाक़ियात से निमट्ने में आपसी मदद‌ के इलावा एतिमाद को मज्बुत करने के इक़दामात का जायज़ा ले रहे हैं।

मर्कज़ी मोतमिद दाख़िला की क़ियादत में 12 रुकनी वफ़द ने इंटलिजन्स‌ ब्यूरो डायरेक्टर एन संधू और सी बी आई डायरेक्टर ए पी सिंह भी शामिल हैं। इस के इलावा वज़ारत उमूर ख़ारिजा के उहदेदारान भी वफ़द में शामिल रहेंगे।

TOPPOPULARRECENT