Thursday , January 18 2018

हिंद, अमरीका, अफ़्ग़ानिस्तान तीन सस्थाओं का इजलास

नई दिल्ली, 16 फ़रवरी: हिन्दुस्तान, अमरीका और अफ़्ग़ानिस्तान 19 फ़रव‌री को तीन सस्थाओं का मुज़ाकिरात मुनाक़िद करेंगे ताकि अफ़्ग़ानिस्तान की सूरते हाल के तमाम पहलुओं पर तबादला किया जा सके। चंद दिन पहले ही सदर अमरीका बारक ओबामा ने 34 हज़ार अमर

नई दिल्ली, 16 फ़रवरी: हिन्दुस्तान, अमरीका और अफ़्ग़ानिस्तान 19 फ़रव‌री को तीन सस्थाओं का मुज़ाकिरात मुनाक़िद करेंगे ताकि अफ़्ग़ानिस्तान की सूरते हाल के तमाम पहलुओं पर तबादला किया जा सके। चंद दिन पहले ही सदर अमरीका बारक ओबामा ने 34 हज़ार अमरीकी फ़ौजियों के आइन्दा एक साल में अफ़्ग़ानिस्तान से तख़लिये का ऐलान किया था।

सरकारी सतह का ये इजलास आम चैलेंजों का सामना करने और मौक़े से इस्तिफ़ादा करने में बाहमी तआवुन में इज़ाफे के मौज़ू पर तबादला-ए-ख़्याल करेगा। अफ़्ग़ानिस्तान को दरपेश चैलेंजों में दहश्तगर्दी और पुरतशद्दुद इंतेहापसंदी से मुक़ाबला, इलाक़ाई तिजारत-ओ-सरमाया कारी में इज़ाफ़ा शामिल हैं।

नायब वज़ीर-ए-ख़ारजा अफ़्ग़ानिस्तान जावेद लोदीन, एडीशनल सेक्रेटरी पी ए आई वाई के सिन्हा, जोइंट सेक्रेटरी बराए अमरीका विक्रम कुमार दौराई स्वामी, नायब वज़ीर-ए-ख़ारजा जुनूबी वसती एशियाई उमूर अमरीका राबर्ट ब्लेक की ज़ेरे क़ियादत तीनों मुमालिक के वफ़ूद इजलास में शिरकत करेंगे।

TOPPOPULARRECENT