Thursday , December 14 2017

हिंद – अमेरीका दिफ़ाई शराकतदारी के इस्तिहकाम का हिंदूस्तान को यक़ीन

नई दिल्ली, 01 फरवरी: ( पी टी आई) हिंदूस्तान ने आज कहा कि उसे यक़ीन है कि वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा अमेरीका जान कैरी की ज़ेर-ए-क़ियादत हिंद अमरीका शराकतदारी मुसलसल मुस्तहकम होती रहेगी । इससे ना सिर्फ़ दोनों ममालिक की तरक़्क़ी होगी बल्कि ये कई आ

नई दिल्ली, 01 फरवरी: ( पी टी आई) हिंदूस्तान ने आज कहा कि उसे यक़ीन है कि वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा अमेरीका जान कैरी की ज़ेर-ए-क़ियादत हिंद अमरीका शराकतदारी मुसलसल मुस्तहकम होती रहेगी । इससे ना सिर्फ़ दोनों ममालिक की तरक़्क़ी होगी बल्कि ये कई आलमी और इलाक़ाई चैलेंज्स का सामना करते हुए इस्तिहकाम का एक सतून बनेगी ।

जान कैरी को वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा अमेरीका मुक़र्रर होने पर वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा सलमान ख़ुरशीद ने उनके नाम अपने तहनेती मकतूब में कहा कि वो उन से क़रीबी तआवुन के ज़रीया काम करने के ख़ाहिशमंद हैं । क्योंकि दोनों ममालिक अपनी शराकतदारी को मुसलसल मुस्तहकम करते जा रहे हैं ।

सुबकदोश होने वाली वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा हिलारी क्लिन्टन के नाम अपने मकतूब में सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि इनका दौर-ए-वज़ारत ख़ारिजा इंतिहाई मुतहर्रिक और तकमील पसंद रहा है । उन्होंने कहा कि हिंदूस्तान हिलारी क्लिन्टन की हिंद-अमरीका बाहमी दिफ़ाई शराकतदारी के इस्तिहकाम के लिए उनकी ख़िदमात की क़दर करता है ।

जिनकी वजह से हिलारी क्लिन्टन की ज़ेर-ए-क़ियादत हिंद-अमेरीका ताल्लुक़ात में आलमी जिहत इख्तेयार कर ली है और इन में गहराई पैदा हो गई है । जान कैरी के नाम अपने मकतूब में सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि हिंद अमरीका आलमी दिफ़ाई शराकतदारी आज बाहमी ताल्लुक़ात से मावराए हो चुकी है और आलमी अमन इस्तिहकाम और ख़ुशहाली में इज़ाफ़ा के लिए बेइंतिहा कारआमद बन चुकी है ।

उन्होंने यक़ीन ज़ाहिर किया कि जान कैरी की क़ियादत में अमेरीका का महकमा ए ख़ारेजा ना सिर्फ़ तरक़्क़ी और ख़ुशहाली के लिए बाहमी ताल्लुक़ात का इस्तिहकाम जारी रखेगा बल्कि दोनों ममालिक के ताल्लुक़ात कई आलमी और इलाक़ाई चैलेंजों का सामना करते हुए इस्तिहकाम का एक सतून बन जाएंगे ।

उन्होंने कहा कि जारीया साल के अवाख़िर में हिंद-अमरीका दिफ़ाई मुज़ाकरात नई दिल्ली में मुनाक़िद होंगे और ये एक मिसाली मौक़ा होगा जबकि दोनों ममालिक ठोस हिक्मत-ए-अमली का ताय्युन कर सकेंगे जिसके ज़रीया दोनों ममालिक की बाहमी शराकतदारी को अगली बुलंद सतह तक ले जाया जा सकेगा ।

TOPPOPULARRECENT