Wednesday , May 23 2018

हिंद- ईरान चावल की तिजारत पर पाबंदी नहीं: अमेरीका

वाशिंगटन, ०९ फ़रवरी (पी टी आई) अमेरीका ने कहा है कि हिंदूस्तान और ईरान के दरमयान चावल की तिजारत पर पाबंदी आइद नहीं की जाएगी क्योंकि अमेरीकी तहदीदात बराए तेहरान में ग़िज़ा, अदवियात और तिब्बी आलात जैसी अशीया की बरामदात केलिए इस्तिस्ना

वाशिंगटन, ०९ फ़रवरी (पी टी आई) अमेरीका ने कहा है कि हिंदूस्तान और ईरान के दरमयान चावल की तिजारत पर पाबंदी आइद नहीं की जाएगी क्योंकि अमेरीकी तहदीदात बराए तेहरान में ग़िज़ा, अदवियात और तिब्बी आलात जैसी अशीया की बरामदात केलिए इस्तिस्ना शामिल है।

स्टेट डिपार्टमैंट तर्जुमान विक्टोरिया नौ लैंड ने सहाफ़ीयों को बताया कि ईरान पर अमेरीकी तहदीदात में बाज़ अशीया की बरामदात के लिए इस्तिस्ना शामिल है जैसे ग़िज़ा, मेडीसिन, तिब्बी आलात। लिहाज़ा हमारे नुक़्ता-ए-नज़र से इस किस्म की तिजारत पर पाबंदी आइद नहीं की जाएगी। विक्टोरिया ऐसी न्यूज़ रिपोर्टस पर सवालात का जवाब दे रही थीं कि ईरान चावल की अपनी ख़रीदारी पर हिंदूस्तान को अदायगीयाँ नहीं कर रहा है।

अगर ये सही है कि ईरान अदमे अदाइगी कर रहा है तो इस से मेरे ख़्याल में बस यही ज़ाहिर होगा कि वो तहदीदात से दुनिया भर में मालीयाती दबाव महसूस कर रहे हैं, विक्टोरिया ने ये बात कही और निशानदेही की कि अमेरीका आज़ादाना तौर पर ये तसदीक़ करने के मौक़िफ़ नहीं है कि ईरान ने चावल केलिए अदायगी में कोताही की है। विक्टोरिया ने कहा, हिंदूस्तानी हुकूमत को हमारी फ़िक्रमंदी के ताल्लुक़ से कोई शाइबा नहीं है कि मुल्कों को ईरानी तेल से ख़ुद को दूर रखने की ज़रूरत है, और हम हिंदूस्तान और दीगर ममालिक साथ मिलजुल कर काम कर रहे हैं कि ये किस तरह किया जा सकता है।

उन्होंने कहा कि अमेरीका का ईरानी अवाम के साथ कोई झगड़ा नहीं है। तर्जुमान ने कहा कि दरहक़ीक़त ये ईरानी अवाम का मुस्तक़बिल और उन की उम्मीदें और उमंगें हैं कि एक आज़ाद और ज़्यादा जम्हूरी ममलकत में ज़िंदगी गुज़ारें जो तब ही मुम्किन है जब ममलकत के कलीदी वसाइल न्यूक्लियर प्रोग्राम में झोंकने की बजाय उन्हें फ़राहम किए जाएं और हम अपनी पालिसीयों के ज़रीया ईरानी अवाम की मदद केलिए कोशिश कर रहे हैं।

विक्टोरिया ने मज़ीद कहा कि हमारी तहदीदात का मक़सद ईरानी हुकूमत को नुक़्सान पहुंचाना है, क्योंकि वो अपने न्यूक्लियर प्रोग्राम की वज़ाहत करने में नाकाम हो रही है।

TOPPOPULARRECENT