हिंद-कैनेडा आज़ादाना तिजारत मुआहिदे में ताख़ीर का इमकान

हिंद-कैनेडा आज़ादाना तिजारत मुआहिदे में ताख़ीर का इमकान
नई दिल्ली 8 अप्रैल ( पी टी आई )हिन्दुस्तान और कैनेडा के दरमियान मुजव्वज़ा आज़ाद तिजारत मुआहिदा इमकान है की ताख़ीर का शिकार होजाएगा और दिसम्बर 2013 की मुक़र्ररा क़तई आख़िरी मोहलत के अंदर उसकी तकमील नहीं होसकेगी । आज़ाद तिजारत मुआहिदे का मक़सद

नई दिल्ली 8 अप्रैल ( पी टी आई )हिन्दुस्तान और कैनेडा के दरमियान मुजव्वज़ा आज़ाद तिजारत मुआहिदा इमकान है की ताख़ीर का शिकार होजाएगा और दिसम्बर 2013 की मुक़र्ररा क़तई आख़िरी मोहलत के अंदर उसकी तकमील नहीं होसकेगी । आज़ाद तिजारत मुआहिदे का मक़सद कई मसनूआत की दोनों ममालिक के दरमियान तिजारत पर आइद किए जाने वाले टेक्सस में कमी है ।

एक सरकारी ओहदेदार ने कहा कि मुजव्वज़ा आज़ाद तिजारत मुआहिदे की तकमील जारीया साल दिसम्बर तक मुश्किल मालूम होती है क्योंकि कई बुनियादी अनासिर का हनूज़ अहाता नहीं कियागया है । वज़ीर-ए-आज़म हिंद मनमोहन सिंह और वज़ीर-ए-आज़म कैनेडा स्टीफ़न हा रिफर ने गुज़िशता साल नवंबर में ख़ाहिश ज़ाहिर की थी कि मुजव्वज़ा मुआहिदा दिसम्बर 2013 तक मुकम्मल होजाए ।

मुआहिदे के बारे में बातचीत सरकारी तौर पर जारी है जिसको जामि शराकतदारी मुआहिदा क़रार दिया जा रहा है और उसकी तकमील केलिए दिसम्बर 2013 तक मोहलत दी गई है । इस से दोनों ममालिक की बाहमी तिजारत और सरमायाकारी में मज़ीद इज़ाफे का इमकान है ।

Top Stories