Monday , December 11 2017

हिंद-चीन ताल्लुक़ात नए दौरे में दाख़िल

नई दिल्ली: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने चीनीज़ नेशनल पीपल्ज़ कांग्रेस के सरकरदा क़ाइदीन से मुलाक़ात के दौरान इलाक़ाई और आलमी अमन और ख़ुशहाली केलिए हिन्दुस्तान और चीन के दरमियान पुरअमन मुस्तहकम और बाहम तआवुन पर मबनी ताल्लुक़ात की अहमियत

नई दिल्ली: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने चीनीज़ नेशनल पीपल्ज़ कांग्रेस के सरकरदा क़ाइदीन से मुलाक़ात के दौरान इलाक़ाई और आलमी अमन और ख़ुशहाली केलिए हिन्दुस्तान और चीन के दरमियान पुरअमन मुस्तहकम और बाहम तआवुन पर मबनी ताल्लुक़ात की अहमियत को उजागर किया है।

नरेंद्र मोदी और सदर नशीन क़ाइद कमेटी बराए नेशनल पीपल्ज़ कांग्रेस ज़ियाइंग डीजे अंग ने भी सरमायाकारी , तिजारत, सयाहत और अवाम से अवाम के दरमियान ताल्लुक़ात और तआवुन को फ़रोग़ देने पर ज़ोर दिया। ज़ौ हांग ने वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात के दौरान उनके हालिया दौरे चीन के मौक़े पर पेश करदा नुक़्ता-ए-नज़र की तौसीक़ की कि 21 वीं सदी उसी वक़्त एशिया-ए-सदी होसकती है।

जब हिन्दुस्तान और चीन इन्फ़िरादी और मुशतर्का कामयाबियां हासिल करें। बाहमी ताल्लुक़ात में पार्लीमानी वफ़ूद के तबादला कयाहमेत की निशानदेही करते हुए नरेंद्र मोदी ने कहा कि रिया तुसी सतह पर क़ानून साज़ों के तबादलों के ज़रिए हिंद।चीन ताल्लुक़ात को वुसअत दी जा सकती है।

गुज़िश्ता माह अपने दौरा चीन को कारआमद क़रार देते हुए मोदी ने कहा कि दौरे के नताइज से हिंद। चीन ताल्लुक़ात को नई जिहत अता होगी। इस मौक़े पर चीनी वफ़द के लीडर ज़ियाइंग ने कहा कि नरेंद्र मोदी के हालिया दौरा चीन से तमाम शोबों बिशमोल बिज़नस में हिंद।चीन बाहमी मुफ़ादात एक नईसतह पर पहुंच गए हैं जबकि नरेंद्र मोदी ने चीन में साल बराए दौरा हिंद के आग़ाज़ के बाद से सय्याहों की आमद में इज़ाफे का ख़ैरमक़दम किया है।

TOPPOPULARRECENT