Sunday , July 22 2018

हिंद- पाक आज़ादाना वीज़ा मुआहिदा पर अमल आवरी

नई दिल्ली, 16 दिसंबर: (पीटीआई) वज़ीर ए दाख़िला पाकिस्तान रहमान मलिक की आमद के साथ ही हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमियान वीज़ा की नर्म शराइत के मुआहिदे पर आख़िर कार अमल आवरी शुरू हो गई है । अब दोनों ममालिक के दरमियान सफ़र काफ़ी आसान हो जाए

नई दिल्ली, 16 दिसंबर: (पीटीआई) वज़ीर ए दाख़िला पाकिस्तान रहमान मलिक की आमद के साथ ही हिंदूस्तान और पाकिस्तान के दरमियान वीज़ा की नर्म शराइत के मुआहिदे पर आख़िर कार अमल आवरी शुरू हो गई है । अब दोनों ममालिक के दरमियान सफ़र काफ़ी आसान हो जाएगा ।

पाकिस्तान के वज़ीर ए दाख़िला रहमान मलिक और वज़ीर ए दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने आज एक तक़रीब में नए मुआहिदे पर अमल आवरी का ऐलान किया । अगरचे कि आसान और आज़ादाना वीज़ा के नए मुआहिदे पर गुज़शता सितंबर में भी दस्तख़त किए गए थे लेकिन अभी तक इस पर अमल आवरी शुरू नहीं हुई थी क्योंकि रहमान मलिक हिंदूस्तान के दौरा के बाद ही सयासी सतह पर इसका आग़ाज़ करना चाहते थे ।

वो इस वक़्त हिंदूस्तान के सहि रोज़ा दौरा पर हैं । उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और लोक सभा में अपोज़ीशन लीडर सुषमा स्वराज से मुलाक़ात की और बाबरी मस्जिद शहादत का तक़ाबुल मुंबई के 26/11 दहशतगर्द हमलों से करने से मुताल्लिक़ अपने रिमार्क की तरदीद की ।

वीज़ा के नए निज़ाम ( System) में 65 साल से ज़ाइद उम्र के अफ़राद को वाघा सरहद पर वाकेय् ( स्थित) अटारी चेक पोस्ट पर वीज़ा जारी करने की सहूलत भी शामिल है । लेकिन इस पर आइन्दा साल 15 जनवरी से अमल शुरू होगा । ग्रुप वीज़ा 15 मार्च से जारी किए जाएंगे ।

हिंद पाक नए वीज़ा मुआहिदे के तहत अब दोनों मुल्कों के अवाम को 3 की जगह पाँच मुक़ामात या शहरों के लिये वीज़ा मिल सकेगा । 65 साल के मुसाफ़िरों या सरहद पार शादी करने वालों को दो साल का वीज़ा जारी किया जा सकता है । वाघा सरहद पर जारी किया जाने वाला वीज़ा 45 दिन का होगा।

TOPPOPULARRECENT