हिंद – पाक फ़ौजी कार्रवाई के डायरेक्टर जेनरल्स का इजलास

हिंद – पाक फ़ौजी कार्रवाई के डायरेक्टर जेनरल्स का इजलास
दोनों ममालिक के फ़ौजी कार्रवाई के डायरेक्टर जेनरल्स के इजलास को एक मुसबत पेशरफ़्त क़रार देते हुए पाकिस्तान ने आज कहा कि हिंदुस्तान के साथ बेहतर ताल्लुक़ात उस की तर्जीह हैं। डायरेक्टर जेनरल्स का इजलास ख़ित्ते क़ब्ज़ा पर कशीदगी कम करन

दोनों ममालिक के फ़ौजी कार्रवाई के डायरेक्टर जेनरल्स के इजलास को एक मुसबत पेशरफ़्त क़रार देते हुए पाकिस्तान ने आज कहा कि हिंदुस्तान के साथ बेहतर ताल्लुक़ात उस की तर्जीह हैं। डायरेक्टर जेनरल्स का इजलास ख़ित्ते क़ब्ज़ा पर कशीदगी कम करने की एक कोशिश है।

दफ़्तरे ख़ारजा पाकिस्तान की तर्जुमान तसनीम असलम ने कहा कि 24 दिसंबर का इजलास एक मुसबत पेशरफ़्त है। दोनों ममालिक के फ़ौजी कार्रवाई के डायरेक्टर जेनरल्स ने ख़ित्ते क़ब्ज़ा पर ख़ैरसगाली और अमन बरक़रार रखने की ज़रूरत से और एक दूसरे के साथ हॉटलाइन पर राबिता बरक़रार रखने से इत्तिफ़ाक़ कर लिया है।

दोनों ममालिक के ताल्लुक़ात 5 हिंदुस्तानी फ़ौजीयों की हलाकत के बाद इंतिहाई कशीदा हो गए थे और ख़ित्ते क़ब्ज़ा की दोनों जानिब इश्तिआल पैदा हो गया था। इस वाक़िया के कई माह बाद दोनों ममालिक के डायरेक्टर्स का इजलास मुनाक़िद हुआ है ताकि कशीदगी दूर की जा सके।

Top Stories