Monday , December 18 2017

हिंद बंगला देश तहवील मुजरिमीन मुआहिदा

नई दिल्ली २२ नवंबर (पी टी आई) हिंदूस्तान और बंगला देश में अपने तरक़्क़ी पज़ीर सयान्ती तआवुन को मज़ीद तरक़्क़ी देते हुए फ़ैसला किया कि तहवील मुजरिमीन मुआहिदा पर दस्तख़त किए जाएं , जिस से उल्फ़ा के क़ाइद अनूप चॊटिया और दीगर कई शख़्सियतो

नई दिल्ली २२ नवंबर (पी टी आई) हिंदूस्तान और बंगला देश में अपने तरक़्क़ी पज़ीर सयान्ती तआवुन को मज़ीद तरक़्क़ी देते हुए फ़ैसला किया कि तहवील मुजरिमीन मुआहिदा पर दस्तख़त किए जाएं , जिस से उल्फ़ा के क़ाइद अनूप चॊटिया और दीगर कई शख़्सियतों को जो बंगला देश की सरज़मीन से कार्यवाहीयां कर रहे हैं, हिंदूस्तान के हवाले किया जा सकेगा।

दोनों ममालिक में क़ब्लअज़ीं दीगर कई मुआहिदों के सिलसिला में इत्तिफ़ाक़ राय हो चुका है। हिंदूस्तान ने जवाबी ख़ैरसिगाली का मुज़ाहरा करते हुए बंगला देश को तीक़न दिया कि वो बंगला देश की आज़ादी के मुअम्मार वज़ीर-ए-आज़म शेख़ हसीना के वालिद मरहूम शेख़ मुजीबुर् रहमान् के क़ातिलों की तलाश और उन्हें बंगला देश के हवाले करने में कोई दक़ीक़ा (कसर) उठा नही रखॆगा।

दोनों ममालिक ने तहवील मुजरिमीन मुआहिदा को क़तईयत देने से इत्तिफ़ाक़ करलिया, जिस पर गुज़शता चंद दिन से तबादला-ए-ख़्याल जारी था।

दोनों ममालिक ने जल्द अज़ जल्द मुआहिदा की तकमील से इत्तिफ़ाक़ किया। तहवील मुजरिमीन मुआहिदा का मुसव्वदा दोनों ममालिक ने एक दूसरे के हवाले करदिया है और दोनों ममालिक की जानिब से मसौदों का जायज़ा लिया जा रहा है।

हिंदूस्तान के मोतमिद दाख़िला आर के सिंह ने मोतमिद दाख़िला बंगला देश मंज़ूर हुसैन के साथ एक मुशतर्का प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि हम मसौदों का जायज़ा ले रहे हैं। दोनों ममालिक के मोतमिद यन दाख़िला का दो रोज़ा इजलास इख़तताम पज़ीर होने के बाद मुशतर्का प्रॆस कान्फ़्रैंस से ख़िताब किया गया। सयानत के मौज़ू पर एक मुशतर्का वर्किंग ग्रुप का इजलास भी मुनाक़िद किया गया।

इस मसला पर एक सवाल का जवाब देते हुए मंज़ूर हुसैन ने कहा कि तहवील मुजरिमीन मुआहिदा पर जल्द अज़ जल्द दस्तख़त किए जाएंगी। यही दोनों ममालिक का पूरे ख़ुलूस के साथ इख़तियार करदा मौक़िफ़ है।

उल्फ़ा के जनरल सैक्रेटरी चॊटिया बंगला देश की जेल में अपनी क़ैद की मीयाद मुकम्मल कररहे हैं, उन्हें 1997-ए-में कारआमद सफ़री दस्तावेज़ात के बगै़र बंगला देश में दाख़िल होकर गिरफ़्तार किया गया था। मुशतर्का ग्रुप के इजलास के बाद एक मुशतर्का ब्यान भी जारी किया गया।

TOPPOPULARRECENT