Tuesday , September 25 2018

हिंद-यूरोपीय यूनीयन के बीच आज़ादाना तिजारत समझौते ,

नई दिल्ली 9 मई (पी टी आई) हिंद । यूरोपी यूनीयन आज़ादाना तिजारत समझौते पर 2007 से चर्चे में मसरूफ़ हैं लेकिन अभी तक पेचीदा मसाइल बिशमोल ऑटो मोबाइल शोबे में टैक्स में तख़फ़ीफ़ पर इत्तिफ़ाक़ राय पैदा नहीं होसका। राज्य सभा में एक सवाल का जवाब

नई दिल्ली 9 मई (पी टी आई) हिंद । यूरोपी यूनीयन आज़ादाना तिजारत समझौते पर 2007 से चर्चे में मसरूफ़ हैं लेकिन अभी तक पेचीदा मसाइल बिशमोल ऑटो मोबाइल शोबे में टैक्स में तख़फ़ीफ़ पर इत्तिफ़ाक़ राय पैदा नहीं होसका। राज्य सभा में एक सवाल का जवाब देते हुए मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत बराए तिजारत-ओ-सनअत डी पोरंदीशवरी ने कहा कि क़तई मौक़िफ़ अभी तय‌ नहीं किया जा सका है।

कई शोबों बिशमोल कारों के शोबे में टैक्स में कटौती पर बातचीत जारी है। 27 रुकनी यूरोपी यूनीयन ऑटो मोबाईल शोबे में टैक्स में नुमायां तख़फ़ीफ़ पर ज़ोर दे रही है और उसको मुजव्वज़ा वसीअ तर तिजारत‍ओ‍ स‌रमायाकारी मुआहिदे में शामिल करने पर मुसर है। लेकिन हिन्दुस्तानी सनअत के शोबे इस इक़दाम की सख़्ती से मुख़ालिफ़त कर रहा है।

पोरनदीशोरी ने कहा कि हिन्दुस्तान ख़िदमात के शोबे में बिशमोल सरहद पार इत्तलाआती टैक्नोलोजी और इत्तलाआती टैक्नोलोजी के मराकिज़ के बारे में एक अच्छे पैकेज के लिए कोशिश कर रहा है। हिन्दुस्तानी माहिरीन और हिन्दुस्तान की मालूमात को महफ़ूज़ मौक़िफ़ हासिल होने की कोशिश‌ कर रहा है।

तकनीकी हदूद बराए तिजारत, तिजारती मसाइल की यकसूई, सरकारी ख़रीदारीयां, कस्टमज़ में तआवुन और तिजारती सहूलतें, तनाज़आत की यकसूई, मुसाबक़त और प्रॉपर्टी हुक़ूक़ पर तबादला-ए-ख़्याल जारी है। मर्कज़ी वज़ीर-ए-ममलकत ने कहा कि ताहाल बातचीत के 15 मरहले पूरे हो चुके हैं। उन्होंने उमीद ज़ाहिर की कि आज़ादाना तिजारत मुआहिदे से बाहमी अशीया की तिजारत और ख़िदमात की मुंतक़ली में इज़ाफ़ा होगा।

TOPPOPULARRECENT