हिंद- श्रीलंका दिफ़ाई तआवुन मुज़ाकरात

हिंद- श्रीलंका दिफ़ाई तआवुन मुज़ाकरात
नई दिल्ली, ०२ फरवरी (पी टी आई) बाहमी दिफ़ाई तआवुन को फ़रोग़ देने के मक़सद से दोनों हिंद । श्रीलंका ने इलाक़ाई सलामती सूरत-ए-हाल पर बातचीत की और सालाना दिफ़ाई मुज़ाकरात का आग़ाज़ किया। दोनों मुल्कों की जानिब से दिफ़ाई मोतमिद यन नुमाइंदगी कररह

नई दिल्ली, ०२ फरवरी (पी टी आई) बाहमी दिफ़ाई तआवुन को फ़रोग़ देने के मक़सद से दोनों हिंद । श्रीलंका ने इलाक़ाई सलामती सूरत-ए-हाल पर बातचीत की और सालाना दिफ़ाई मुज़ाकरात का आग़ाज़ किया। दोनों मुल्कों की जानिब से दिफ़ाई मोतमिद यन नुमाइंदगी कररहे हैं। इन के इलावा मुसल्लह अफ़्वाज के ओहदेदार और वज़ारत-ए-दिफ़ा से ताल्लुक़ रखने वाले हुक्काम भी मुज़ाकरात में हिस्सा लेंगे।

इस बातचीत में बहरा हिंद के इलाक़ा में समुंद्री सलामती के मसाइल के बिशमोल इलाक़ाई सलामती की सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा। वज़ारत-ए-दिफ़ा के ओहदेदारों ने कहा कि इजलास में बाहमी दिफ़ाई तआवुन से मरबूत मसाइल पर बातचीत होगी। हिंदूस्तानी वफ़द में मुसल्लह अफ़्वाज और वज़ारत-ए-दिफ़ा के सीनीयर ओहदेदार शामिल होंगे।

इनमें सेक्रेटरी शशी कांत शर्मा , श्रीलंका के दिफ़ाई सैक्रेटरी जी राजा पकसे अपनी टीम की क़ियादत करेंगे। इजलास के बाद दोनों ममालिक के ओहदेदार वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के अनटोनी से मुलाक़ात करेंगे।

Top Stories