Wednesday , December 13 2017

हिन्दुस्तानी काउंसिलख़ाने के तमाम अरकाने अमला महफ़ूज़ : सय्यद अकबरुद्दीन

नई दिल्ली

नई दिल्ली

विज़ारते उमोर ख़ारिजा ने आज कहा कि ऑस्ट्रेलिया के शहर सिडनी में हिन्दुस्तानी काउंसिलख़ाना का आज तख़लिया करदिया गया जब करीबी कैफे में एक नामालूम बंदूक़ बर्दार की जानिब से चंद अफ़राद को यरग़माल बना लेने का वाक़िया पेश आया। सरकारी बयान में कहा गया है कि काउंसिलख़ाना के तमाम अरकाने अमला महफ़ूज़ हैं।

विज़ारते उमोर ख़ारिजा के तर्जुमान सय्यद अकबरुद्दीन ने कहा कि एहतेयाती तदाबीर के तौर पर मुक़ामी तक़ाज़ों के मुताबिक़ हम ने सिडनी में वाक़्य अपने काउंसिलख़ाने के सारे स्टाफ़ का तख़लिया करदिया है क्योंकि ये इमारत उस कैफे से बमुश्किल 300-400 मीटर्स के फ़ासले पर वाक़्य है।

मिस्टर अकबरुद्दीन ने कहा कि हिन्दुस्तानी काउंसिलख़ाना मुक़ामी हुक्काम के साथ मुसलसल राबिता में है और काउंसिलख़ाने के तमाम अरकाने अमला महफ़ूज़ हैं। मिस्टर अकबरुद्दीन ने कहा कि इस किस्म के वाक़ियात से निमटना हमेशा ही दुशवार होता है लेकिन हमारे पास मियारी ज़ाबता हैं जो उसी सूरत में इख़तियार किए जाते हैं। हम ने एक ख़ुसूसी हेल्प लाईन भी क़ायम किया है और डिप्टी काउंसिल जनरल सिडनी ने फ़ोन नंबर +61481453550 पर दस्तियाब रहेंगे। उन्होंने कहा कि अगर कोई मालूमात हासिल करना चाहते हैं इस नंबर पर रब्त करसकते हैं।

TOPPOPULARRECENT