हिन्दुस्तानी फ़ौजीयों की हलाकत और तेलंगाना मसले पर पार्लीयामेंट में हंगामा

हिन्दुस्तानी फ़ौजीयों की हलाकत और तेलंगाना मसले पर पार्लीयामेंट में हंगामा
जम्मू-ओ-कश्मीर में पूंछ सैक्टर में ख़त क़बज़ा के पास हिन्दुस्तानी चौकी पर पाकिस्तानी फ़ौजीयों ने हमला कर के पाँच हिन्दुस्तानी फ़ौजीयों को हलाक कर दिया । चीफ़ मिनिस्टर जम्मू-ओ-कश्मीर उमर अबदुल्लाह ने टोइटर पर तहरीर किया कि हलाक होन

जम्मू-ओ-कश्मीर में पूंछ सैक्टर में ख़त क़बज़ा के पास हिन्दुस्तानी चौकी पर पाकिस्तानी फ़ौजीयों ने हमला कर के पाँच हिन्दुस्तानी फ़ौजीयों को हलाक कर दिया । चीफ़ मिनिस्टर जम्मू-ओ-कश्मीर उमर अबदुल्लाह ने टोइटर पर तहरीर किया कि हलाक होने वाले फ़ौजीयों के सोगवार अरकाने ख़ानदान को वो ताज़ियत पेश करते हैं । विज़ारत-ए-दिफ़ा के ज़राए के बमूजब पाकिस्तानी फ़ौजी आधी रात के बाद हिन्दुस्तानी सरज़मीन में दर अंदाज़ी करके सारला चौकी पर घात लगा कर हमला किया ।

उमर अबदुल्लाह ने कहा कि इन वाक़ियात से पाकिस्तान के साथ ताल्लुक़ात मामूल पर बहाल करने में मुश्किलात पेश आयेंगी । सरबराह फ़ौज जनरल बिक्रम सिंह सूरत-ए-हाल का जायज़ा ले रहे हैं । नई दिल्ली में फ़ौज के ज़राए के बमूजब सरबराह फ़ौज सूरत-ए-हाल का जायज़ा ले रहे हैं ।ये वाक़िया हिंद – पाक मज़ाकरात के अहया को मुतास्सिर करसकता है जो जारीया माह के आख़िर में मुतवक़्क़े है ।

वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह और वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान नवाज़ शरीफ़ की मुलाक़ात आइन्दा माह अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जनरल असेम्बली के इजलास के मौक़े पर अलहदा तौर पर मुतवक़्क़े है । फ़ौजीयों की हलाकत और तेलंगाना मसले पर आज पार्लीयामेंट दहल कर रह गई जबकि बी जे पी और समाजवादी पार्टी ने मुत्तहदा तौर पर हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो पाकिस्तान की बार बार जारिहाना कार्यवाईयों के इंसिदाद में पूरी तरह बेबस नज़र आती है ।

इस मसले पर दोनों पार्टीयां मुत्तहिद होगई थी और उन्होंने मुतालिबा किया कि हिन्दुस्तान को ना सिर्फ़ पाकिस्तान बल्कि चीन की हिन्दुस्तान में बला इश्तिआल दर अंदाज़ियों का मुंहतोड़ जवाब देना चाहीए । लोक सभा में वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की तरफ‌ से इस संगीन मसले पर बयान देने का मुतालिबा किया गया ।

स्पीकर मीरा कुमारी ने कहा कि अगर नोटिस दी जाये तो इस मसले पर मनज़्ज़म मुबाहिस मुम्किन है । लोक सभा और राज्य दोनों ऐवानों में तशकील तेलंगाना के ख़िलाफ़ एहतेजाजी मुज़ाहिरों और बोडोलैंड तशकील देने के मुतालिबात की वजह से हंगामा खड़ा होगया और पार्लीयामेंट के इजलास बार बार मुल्तवी किए जाते रहे ।समाजवादी पार्टी के सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव ने कहा कि पाकिस्तान और चीन दोनों पर भरोसा नहीं किया जा सकता दोनों का रवैय्या हिन्दुस्तान के साथ जारिहाना है ।

उनकी ताईद करते हुए बी जे पी क़ाइद यशवंत सिन्हा ने हुकूमत पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि ख़त क़बज़ा पर ऐसा वाक़िया परेशानकुन है और हुकूमत जवाबी कार्रवाई के सिलसिले में बेबस मालूम होती है । उन के इस बयान पर अपोज़ीशन अरकान ने श्रम श्रम के नारे बुलंद किए । यशवंत सिन्हा ने मुतालिबा किया कि हुकूमत को इस मसले पर बयान देना चाहीए और इज़हारे हैरत किया कि वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह ऐवान में ऐसे मसले पर तबादले ख़्याल के वक़्त मौजूद नहीं है ।

साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर जम्मू-ओ-कश्मीर‍-ओ‍-नेशनल कान्फ़्रैंस क़ाइद फ़ारूक़ अबदुल्लाह ने कहा कि मुलक को पाकिस्तान के ऐसे हमलों का मुत्तहिद होकर जवाब देना चाहीए । वज़ीर-ए-दिफ़ा ए के एंटोनी ने बला इश्तिआल अंगेज़ी मज़म्मत करते हुए कहा कि 20 ज़बरदस्त मुसल्लह दहश्तगरदों के पाकिस्तानी फ़ौजीयों की फ़ौजीयों की वर्दियों में मलबूस चंद अफ़राद के साथ हमला कर के पाँच हिन्दुस्तानी फ़ौजीयों को हलाक कर दिया है।

Top Stories