हिन्दुस्तानी फ़ौजी सरबराह जनरल विक्रम सिंह की चीफ़ मिनिस्टर और गवर्नर से मुलाक़ात

हिन्दुस्तानी फ़ौजी सरबराह जनरल विक्रम सिंह की चीफ़ मिनिस्टर और गवर्नर से मुलाक़ात

हिन्दुस्तानी फ़ौज के सरबराह जनरल विक्रम सिंह ने आज रियास्ती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन और चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की। हैदराबाद के दौरा पर आए हुए जनरल विक्रम सिंह की ये मुलाक़ात ख़ैरसगाली बताई जाती है। फ़ौज के

हिन्दुस्तानी फ़ौज के सरबराह जनरल विक्रम सिंह ने आज रियास्ती गवर्नर ई एस एल नरसिम्हन और चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की। हैदराबाद के दौरा पर आए हुए जनरल विक्रम सिंह की ये मुलाक़ात ख़ैरसगाली बताई जाती है। फ़ौज के सरबराह की हैसियत से जायज़ा लेने के बाद जनरल विक्रम सिंह पहली मर्तबा हैदराबाद पहूंचे हैं।

इस मौक़ा पर जनरल ऑफीसर कमान्डेंट इनचीफ़ लेफ्टीनेंट जनरल ए के सिंह और लेफ्टीनेंट जनरल वी के पिल्लई और दीगर ओहदेदार मौजूद थे। इसी दौरान सरकारी ज़राए ने बताया कि जनरल विक्रम सिंह इन रियास्तों का दौरा कर रहे हैं जहां एयरबेस क़ायम हैं इसी के तहत वो आंधरा प्रदेश के दौरा पर हैं।

हैदराबाद में मज़ीद दो फायरिंग रेंज की मंज़ूरी का मुआमला भी हुकूमत के पास ज़ेर-ए-ग़ौर है, इस मसला पर भी चीफ़ मिनिस्टर से बातचीत हुई। ज़राए ने ये भी बताया कि साबिक़ फ़ौजीयों के मकानात के लिए अराज़ी मुख़तस करने उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी की।

Top Stories