Sunday , December 17 2017

हिन्दुस्तानी शोरिश पसंदों की मौजूदगी पर हिंद- बंगला देश मुज़ाकिरात

बंगला देश में हिन्दुस्तानी शोरिश पसंदों की मौजूदगी इलाक़ाई सतह के कमांडरस के इजलास में सर-ए-फ़हरिस्त मौज़ू गुफ़्तगु होगा। बॉर्डर सिक्योरिटी फ़ोर्स, बी एस एफ और बॉर्डर गार्ड्स आफ़ बंगला देश (बी जी बी) का एक इजलास रियासत मेघालय के मुक़

बंगला देश में हिन्दुस्तानी शोरिश पसंदों की मौजूदगी इलाक़ाई सतह के कमांडरस के इजलास में सर-ए-फ़हरिस्त मौज़ू गुफ़्तगु होगा। बॉर्डर सिक्योरिटी फ़ोर्स, बी एस एफ और बॉर्डर गार्ड्स आफ़ बंगला देश (बी जी बी) का एक इजलास रियासत मेघालय के मुक़ाम डाकी में 23 फरवरी को मुक़र्रर है।

दोनों ममालिक के सरहदी मुहाफ़िज़ीन पहले ही बात चीत के एजंडे का बाहम तबादला करचुके हैं। हिन्दुस्तानी वफ़द की क़ियादत आई जी बी एस एफ आसाम सेक्टर , इस के श्रीनिवासन करेंगे और आई जी बी एस एफ त्रिपुरा मेघालय वफ़द में शामिल होंगे। बात चीत के मौज़ूआत में जाली करंसी, बरदाफ़रोशी, तर्क-ए-वतन , सरहद की ख़ारदार तार को नुक़्सान , जंगलाती ज़िंदगी की महफ़ूज़ पनाह गाहों में शिकार और बहाली एतेमाद इक़दामात शामिल हैं।

बंगला देश के एजंडे में मनश्शियात की स्मगलिंग , गैरकानूनी सरहद पार करना , सरहद पर गैर मिजाज़ तामीरात , डरेंज की सफ़ाई और पानी साफ़ करने के कारख़ानों का क़ियाम शामिल होगा। बी एस एफ के ज़राए के बमूजब उन्होंने परचाजात , मनश्शियात और मवेशियों की नाजायज़ मुंतक़ली के दौरान सरहद के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों से जनवरी में 9769035 रुपये मालियती एशिया-ए-ज़बत की हैं। बी एस एफ ने 10 बंगला देशी दरअंदाज़ों को भी इसी दौरान गिरफ़्तार किया है।

TOPPOPULARRECENT