Saturday , December 16 2017

हिन्दुस्तान आने वाले हर शख़्स को सिक्योरिटी: राजनाथ

ग़ज़िआबाद 12 मार्च: पाकिस्तानी क्रिकेट टीम की वर्ल्ड कप टी 20 में आमद के मौके पर सिक्योरिटी से मुताल्लिक़ उठने वाले सवालात के दौरान वज़ीर-ए-दाख़िला राज नाथ सिंह ने कहा कि हिन्दुस्तान ने हमेशा ही बैरूनी शहरीयों की सिक्योरिटी को यक़ीनी बनाया है और इस पर किसी तरह के शुबहात नहीं होने चाहिऐं। उन्होंने सी आई एस एफ़ की 47 वीं यौमे तासीस के मौके पर कहा कि जो कोई हिन्दुस्तान को आता है उसे सिक्योरिटी दी जाती है।

सिर्फ पाकिस्तानी नहीं बल्कि किसी भी मुल्क का शहरी अगर हिन्दुस्तान को आता है तो उसे सिक्योरिटी फ़राहम की जाती है। इस मसले पर कोई शक-ओ-शुबा नहीं होना चाहीए। हिन्दुस्तान और पाकिस्तान के माबैन वर्ल्ड कप टी 20 का मैच 19 मार्च को धर्मशाला में होने वाला था उसे सिक्योरिटी वजूहात की बिना पर कोलकता मुंतक़िल कर दिया गया है।

इस के बावजूद पाकिस्तानी टीम की रवानगी को रोका गया है और पाकिस्तान इस पर हुकूमत-ए-हिन्द से मुकम्मल सिक्योरिटी से मुताल्लिक़ यकीन चाहता है। उन्होंने कहा कि इस सिलसिले में मुकम्मल इंतेज़ामात भी किए गए हैं और सिक्योरिटी फ़राहम करना हमारी ज़िम्मेदारी है। हम ये कर रहे हैं और इस पर कोई शक-ओ-शुबा नहीं होना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT