Monday , December 18 2017

हिन्दुस्तान के ख़िलाफ़ टेस्ट , स्मिथ को कप्तान बनाने की हिमायत

ऑस्ट्रेलियाई क्रिकेट टीम के कप्तान माईकल क्लार्क 4 दिसम्बर को शुरू होने वाले पहले टेस्ट में शिरकत ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल का शिकार होचुकी है लिहाज़ा उन के ग़ियाब में टीम की क़ियादत केलिए स्टीवन स्मिथ को भी मज़बूत दावेदार क़रार दिया जा र

ऑस्ट्रेलियाई क्रिकेट टीम के कप्तान माईकल क्लार्क 4 दिसम्बर को शुरू होने वाले पहले टेस्ट में शिरकत ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल का शिकार होचुकी है लिहाज़ा उन के ग़ियाब में टीम की क़ियादत केलिए स्टीवन स्मिथ को भी मज़बूत दावेदार क़रार दिया जा रहा है। क्लार्क की अदमे मौजूदगी में नायब कप्तान ब्रॉड हाडीन टीम के क़ाइद होंगे लेकिन टीम के साबिक़ फ़ास्ट बोलर ग्लेन माईक गिरा और साबिक़ कप्तान कम ह्यूज़ ने स्मिथ को कप्तान बनाने की हिमायत की है।

गब्बा में बॉर्डर। गवासकर ट्रॉफ़ी के इफ़्तेताही टेस्ट के लिए स्मिथ को कप्तान बनाने का मुतालिबा करते हुए कम ने कहा कि हाडिन को कप्तान बनाने का कोई फ़ायदा नहीं। उनकी बजाय नए ख़ून और नौजवान खिलाड़ी असमथ को क़ियादत सौंपी जानी चाहिए जैसा कि वो बेहतर फ़ाम में होने के अलावा शीफ़लड शील्ड के फाईनल में उन्होंने मिसाली कप्तानी की थी। पहले टेस्ट में हिन्दुस्तानी टीम को भी मुस्तक़िल कप्तान धोनी की ख़िदमात दस्तियाब नहीं है लिहाज़ा ग़ैर तजुर्बेकार वीराट कोहली के मुख़ालिफ़ स्मिथ को क़ियादत दी जानी चाहिए।

TOPPOPULARRECENT